בווידיאו: צפו בתצוגה המלאה.
היום בצהריים הציגה המעצבת המקומית שני צימרמן אוסף קפסולה קייצי שעוצב במיוחד עבור אירועי הביוטי סיטי. הקולקציה עוצבה בהשראת צילום אייקוני בו נראית אודרי הפבורן האגדית בשמלת סטרפלס בהירה ועשירה בבד בעיצוב ז'יבנשי. בתמונה שלכדה את תשומת ליבה של צימרמן מצולמת הפבורן בעת מדידות בסלון מפואר ברומא כשהיא עומדת עם גבה לעדשה ומישירה מבט ענוג אל המצלמה.
הצלם, האוול קוננט האמריקאי, היה מזוהה בעיקר עם צילומיה האייקונים של גרייס קלי בהם הצליח להעביר את יופייה ושבריריותה מבלי לאבד מהחוזק הנשי. צילומי הפורטרטים שלו מאופיינים באפיל אלגנטי ואווירה קרירה, וגם בצילום הנידון של הפבורן ניתן לראות את כתב ידו לצד המסר של עוצמה מול נשיות שברירית שמזוהים עם השחקנית.
ב-1958, השנה בה נלקח הצילום, הלוק ששלט בברנז'ת השחקניות האמריקאיות היה שיער בגוון בלונד פלטינה, חזה שופע ופנים מצחקקות. המראה הברונטי-כחוש של אודרי היה בבחינת עוף מוזר ובוודאי בשמלה כמו זו של ז'יבנשי שמסתירה במקום להבליט קימורים נשיים.
שני צימרמן הצליחה ללכוד את החן האצילי שניבט מהצילום לכדי 25 דגמים בגווני מים בהירים של תכלת, אפור, שמנת, זהב, ניוד ולבן שריחפו על המסלול בחסות הדוגמניות והגזרות הנדיבות של הבגדים.
את התצוגה פתחה שוב הדוגמנית הלוהטת ליתאי מרקוס בשמלת מקסי נשפכת בגוון שמפניה וכובע קש בסגנון הולי גולייטלי, התפקיד האלמותי של הפבורן בסרט ארוחת בוקר בטיפאני. אחריה עלה מקבץ מרהיב של שמלות וחליפות כשתשומת הלב הויזואלית הופנתה לעיתים למותן על ידי חגורות נכרכות או חיתוך בגזרה, לנפח בשרוולים או לחצאיות עתירות בד.
מאחורי הקלעים צימרמן מפרטת על הפרשנות מצידה: "הגזרה בתמונה היא של 360 מעלות ותרגמתי את הרעיון הזה בכל מיני וריאציות". כהרגלה בקודש, היא מציינת את הערכים שמלווים אותה תמיד כמו "פאן, קלילות, נשי ורומנטי. והכי חשוב - לביש".
נקודת החולשה של השואו עצמו הייתה בגזרת הנעליים, עם כפכפי Moses מבית Crocs&More שסתרו את הילת הבלרינות שאפפה את המסלול והחזירו את הצופות לקרקע עם תזכורת חשובה - מאחורי כל סיפור חלומי יש ספונסר.
את הקולקציה יהיה ניתן להשיג ברחוב בן אביגדור 18 קומה 3 תל אביב, בתיאום מראש, טלפון 077-2030748, ובאתר.