בווידיאו: תצוגת הקולקציה בשבוע האופנה של פריז.
ב-H&M ממשיכים במסורת קולקציות הסטודיו המושקעות לא פחות משיתופי הפעולה של המותג עם מעצבי-על, ומשיקים אוסף חורפי מרשים במיוחד. קולקציית הנשים, שנחשפה בשבוע האופנה האחרון בפריז, מציגה מגוון מזוקק של פריטים עמוסים בדיטיילים, בהם רקמות עשירות, גדילי מתכת, כיסים ושרוולים מודגשים, תחרות עדינות ואפליקציות קטיפה.
הרעיונות שעומדים מאחורי האוסף על פי אן-סופי יוהנסון, היועצת הקריאטיבית של הרשת, הם "נשיות חדשה לצד חוסן ועוצמה נשית עם נקודת מבט רעננה על פולקלור ורומנטיקה". בהתאמה, הנשים שנבחרו להצטלם למודעות הקמפיין של הקולקציה מייצגות את הרוחות החדשות שמנשבות בעולם האופנה בעידן הנוכחי: אשלי גרהאם כמניפת דגל הפלאס סייז; הדוגמנית השחורה ממרטיניק קרלי לויס, שהתגלתה במקרה לפני כשנה, וישר לוהקה לקמפיין של סלין ובכך הציתה מחדש את השיח על היעדר דוגמניות שחורות בקמפיינים; והקוריאנית סו ג'ו פארק, שמייצגת את המגזר האסייאתי שמודר מניראות במדיה.
למרות שכבר התרגלנו לראות את אשלי גרהאם היפהפייה מדגמנת ושוברת מחסומים, הבחירה בה כדוגמנית הקולקציה הרגילה ולא זו של המידות הגדולות מעוררת התפעלות ומדגימה כמה תעשיית האופנה התקדמה בשנה האחרונה.
המוטיבים המרכזיים בעונה הקרה הבאה מתרכזים בשילוב של גזרות שעון חול נשיות וצלליות מעולם החייטות הגברי עם נגיעות של פולקלור שוודי ובדי לורקס מנצנצים. פריטים בולטים: שמלת מעטפת מקטיפה כחולה ופסי סיכה כסופים, וסט עם שרשראות בחוליות כסופות, קפוצ'ון רקום בגווני אדום ושחור, מעיל מקסי ברכיסה כפולה מקטיפה ושרוולים קצרים וחולצת תחרה שחורה עם שרוולים תפוחים.
צריך ואפילו חשוב להתעכב פה גם על האיכות - רוב הדגמים של אוסף הסטודיו מוגשים ברמה גבוהה יחסית לבגדי רשת. אם זה צפיפות הבדים, התיפורים, הכפתורים או הדיטיילס בתלת-ממד. אז נכון, על התווית לא חתום אף מעצב על, ועדיין - הפריטים שווים בהחלט עמידה בתור.
טווח מחירים:
99-1,199 שקלים
הקולקציה תנחת בארץ ב-8 בספטמבר ותוצע בחנות הדגל של הרשת בקניון עזריאלי תל אביב.