אמרו עליה שהיא מזכירה פקינז, שאין בה כלום, שהיא נראית כמו אשת איכר ושיש כמוה בכל תחנת רכבת באירופה. אבל גם היו מי שראו בה תחייה של בריז'יט בארדו ובובת ברבי בשר ודם. מכל מקום, קלאודיה שיפר הייתה לאחת הדוגמניות המצליחות אי פעם. מותג ייצוא מוכר ומבוקש ממולדתה גרמניה, לא פחות ממרצדס, אדידס וניוואה.
סקירה חטופה של עבודות הדוגמנות שלה בשנות ה-90 ועד היום, מסבירה די בקלות את הדברים. מדובר בבובת ברבי מציאותית. בלונד טבעי שופע, עיני תכלת, אף סולד, עור פורצלן וגזרת מניקין מושלמת. לא בכדי היא הייתה חלק מקבוצת הסופרמודלס האקסקלוסיבית של העשור ההוא. וממש כמו סינדי, נעמי, כריסטי, סטפני ולינדה, היא נודעה בשמה הפרטי בלבד. אמרתם קלאודיה, וכולם בתעשייה ורבים גם מחוץ לה הבינו שהתכוונתם לשיפר. שליטה בצרפתית, אנגלית וכמובן בגרמנית, קידמו את הקריירה שלה.
בסוף השבוע היא חגגה יום הולדת 46. היום, כמעט 30 שנה לאחר שהתגלתה בגיל 17 במועדון בדיסלדורף על-ידי סוכן דוגמניות, שמה עדיין מהלך קסם בקרב גורמים רבים בתעשייה. מגזינים שמחים לזכות בה כנערת שער וחברות מסחריות משחרות לפתחה. בן ארצה, קרל לגרפלד, שאמר ש"אי אפשר להוציא ממנה תמונה רעה, יש לה רומן עם המצלמה", לא היה יכול להיות צודק יותר. עם למעלה מ-700 מגזיני אופנה, שיפר היא הדוגמנית שכיכבה על יותר שערים מכל דוגמנית אחרת בהיסטוריה.
אבל בשלב הזה בחייה, נדיר שהיא תואיל להצטלם, מלבד לשתי חברות שהיא עדיין מייצגת (לוריאל ומוואדו). לכל היותר היא תיראה על שער מגזין נחשב הודות ליחסי חברות טובים החוזרים רבות אחורה עם צלמים, מעצבים, וכדומה'. את רוב זמנה היא מבלה עם משפחתה בביתה בלונדון: בעלה, המפיק-במאי הבריטי מת'יו ווהן ושלושת ילדיהם (ששמותיהם מתחילים ב-K, כמובן): קספר (13), קלמנטין (12) וקוסימה (6).