וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופ קוטור

1.9.2016 / 17:00

ברגע שביונסה הגיעה השבוע שלובת ידיים עם בתה בת ה-4 בלו-אייבי לטקס VMA בניו יורק, העולם כולו רעש. הפעם פחות בגלל האמא המפורסמת, ויותר בזכות הקטנטנה שלבשה שמלת נסיכה יוקרתית בשווי 40 אלף שקל. כל מה שצריך לדעת על המעצבת הכמעט אלמונית המייצרת קוטור לילדות

אתר רשמי

בווידיאו: קמפיין קיץ 2016 של מישקה אאוקי.

אמא שלה עשתה היסטוריה כשזכתה בלא פחות משמונה פרסים בטקס פרסי הווידאו של MTV שנערך השבוע בניו-יורק, והופעתה עם מחרוזת השירים מהאלבום למונייד המהולל כבר מבססת סטטוס איקוני. אך למרות כל הכישרון, היופי והאופנה הנהדרת של ביונסה בטקס, המלכה האמיתית הייתה ללא ספק בתה בלו-אייבי. בת הארבע וחצי הייתה במרכז הדיווחים על הטקס והאפילה על כל מה שהיה לקווין בי המושלמת להציע.

המתוקה שהופיעה בשמלת נסיכה משגעת שהותאמה לה אישית, המיסה לבבות בכל העולם. כולנו רצינו לדעת מה היא לובשת, ובואו נודה על האמת, זה עניין אותנו הרבה יותר מעוד דיון על למונייד, מופתי ככל שהוא. ברגע שהיא הגיחה מרכב שרד שלובת ידיים עם אמה ומוקפת מאבטחים, כל מי שהיה מסביב נעשה פחות או יותר שקוף. שמלת הטול הוורודה שלה, עם שובל ארוך ואפליקציות מנצנצות, הייתה מה שראינו בחלומותינו שוב ושוב כשהיינו קטנות. בעצם גם היום. כתר יהלומים של לורן שוורץ הקנה לה טאץ' מלכותי אחרון ונעלי הסניקרס הוורודות של ג'וזפה זאנוטי - בחירה מפתיעה, אך מהמוצדקת אי פעם על השטיח האדום - הזכירו שמדובר בילדה קטנה שמישהו דאג שיהיה לה הכי נוח שאפשר. החיזיון של בלו-אייבי הקטנה יישאר עימנו עוד זמן רב. גם אם יום אחד היא תציג כשרון על כלשהו, תמיד ניזכר בטקס פרסים אחד במדיסון סקוור גארדן בו היא המיסה את ליבנו.

ביונסה ובתה בלו אייבי בטקס פרסי ה- VMA’s, ניו יורק, 28 אוגוסט 2016. GettyImages
כמו פיות מהאגדות. ביונסה ובלו אייבי בחיזיון מהפנט, השבוע בטקס VMA/GettyImages
ביונסה ובלו אייבי בטקס פרסי VMA. אינסטגרם, צילום מסך
שמלת טול וורודה עם שובל ארוך ואפליקציות מנצנצות/צילום מסך, אינסטגרם

השמלה המדוברת, כך למד כל מי שלא שולט ברזי אופנת על לילדים, היא יצירה של מישקה אאוקי (Mishka Aoki), שם שהולך ונעשה שגור יותר ויותר בתעשייה. מעניין לציין שמעת לעת ילדות ידוענים נראות בשמלות מבית מישקה אאוקי, ולאחרונה דליילה, בתו של פאף דדי, נראתה לבושה בשמלה מבית המעצבת בטקס פרסי ההיפ-הופ. אבל אימפקט כמו זה של בלו-אייבי הוא יוצא דופן. ללא ספק אבן דרך בדרכו של המותג. אך מי היא בדיוק מישקה אאוקי?

המותג נוסד לפני כשבע שנים על-ידי צעירה אוסטרלית ממוצא אינדונזי, שמעדיפה להיקרא רק בשמה הפרטי - וויני. הוא קרוי על-שם בתה הבכורה, שנולדה שנה קודם. תגובות טובות באופן סוחף לאחר הצגת קולקציה ראשונה בשבוע האופנה של פרת' בירת אוסטרליה בספטמבר 2009, הובילו לצמיחה פנומנלית של המותג תוך שנים ספורות והתבססות בתחום ביגוד היוקרה לילדים. הודות לאופנת-על בהתאמה אישית, הוא נודע בזכות התואר "הוט קוטור לילדים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הכנת שמלה יכולה להימשך 300 שעות ולפחות שמונה אנשי צוות מעורבים בעשייתה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
התאמה האישית לפי מידותיהן וטעמן של הילדות מובילה לתוצאות מופלאות/מערכת וואלה, צילום מסך

קולקציות המותג, לילדות בלבד, בגילאים שנה עד עשר שנים, מציעות בעיקר שמלות נסיכה מהסוג שבלו-אייבי לבשה. במרבית המקרים מדובר בשמלות טול בגזרת בלרינה הכה אהובה על ילדות ופריטים נלווים כמו שכמיות פרווה. התפירה גבוהה ומצטיינת באמנות מוקפדת ובתשומת לב לפרטים.

הצבעים בדרך כלל על סקאלת הגוונים הפסטליים הרכים. ניתן למצוא חריזה ושיבוצים שונים כמו קריסטלי סוורובסקי, אפליקציות פרחים, פנינים, נוצות, חרוזים ופאייטים. הכנת שמלה יכולה להימשך 300 שעות ולפחות שמונה אנשי צוות מעורבים בעשייתה. בכל שמלה קיים אלמנט או כמה שנעשו בעבודת-יד. החומרים נרכשים מכל אירופה והעיצוב נעשה בסטודיו המותג. התאמה האישית לפי מידותיהן וטעמן של ילדות, מובילה תמיד לתוצאות מופלאות.

תצוגת מותג העל לילדים מישקה אאוקי, ניו-יורק, מרץ 2014. GettyImages
אמנות לגילאי שנה עד עשר. תצוגת המותג בניו יורק, 2014/GettyImages

קולקציות המותג מוצעות היום במחלקות ילדים בחנויות כל-בו יוקרתיות ברחבי העולם, כולל הרודס לונדון, ברגדורף גודמן ניו-יורק, סאקס פיפת' אווניו דובאי, צום רוסיה, ועוד. הביגוד שנארז בעת המכירה או המשלוח באריזות שי יוקרתיות נוסח אלו של תכשיטים, מבוקש בקרב לקוחות המעריכים עשיית איכות ויצירתיות יוצאת דופן, וכמובן על-ידי מי שידו משגת שמלה לילדה שמחירה שנע בין 9,859 דולר ל-12,861 דולר (על-פי התמחור באתר הרשמי).

במרץ השנה פתחה החברה משרד במילאנו, מה שמאפשר התרחבות נוספת בבירות האופנה האירופאיות ובשאר העולם. בעתיד מתכוונים במותג להרחיב את ליין האקססוריז ולהציע גם ביגוד קז'ואלי. האם נראה דבר דומה גם אצלנו בישראל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully