בווידיאו: צפו בתצוגה של טומי הילפיגר וג'יג'י חדיד בשבוע האופנה של ניו-יורק.
בערב שכלל עומס חום ואחוזי לחות שלא היו מביישים אף חוף תל אביבי באמצע אוגוסט, התקיימה תצוגת האופנה של טומי הילפיגר, ונחשף במלואו שיתוף הפעולה המדובר עם ג'יג'י חדיד. המעצב האמריקאי חובב הקונספטים הלא שגרתיים בחר הפעם להציג את הסחורה החדשה בפארק שעשועים עם שיק אייטיזי, בסמוך למזח בדאון טאון ניו יורק. ידועניות עם חוש סטייל מפותח, עיתונאיות אופנה ובלוגריות מובילות מרחבי העולם התמנגלו להן בליל שישי האחרון בין הגלגל הענק לעמדת המניקור ודוכני הנקניקיות והדונאטס. האפיל הגלאמי נשמר למסלול עצמו.
את התצוגה פתחה וגם נעלה הדוגמנית הכי מצליחה של העת הנוכחית, שהתהדרה באותו ערב בטייטל חדש - מעצבת. חדיד היפנטה את הקהל, שהיה עסוק בלתעד אותה באוססיביות מכל זווית אפשרית ברשתות החברתיות. מרבית מפריטי המפתח בקולקציה כבר נחשפו לפני כחודש, כשצילומי הקמפיין דלפו (מהמרת על "דלפו") לרשת וריגשו את אתרי האופנה. על המסלול נראתה לראשונה הקולקציה המלאה.
אז מה ראינו שם? סגנון הנאוטיקה המובהק המזוהה עם המעצב הוותיק, זה שנע בין מראה הקולג' המיושן לחברי האולד מאני של מועדוני הקאנטרי קלאב, זכה לתיבול חדידי משובח. האיט-גירל שכבר הוכתרה על ידי מגזיני האופנה המובילים כנסיכת הסטריט-סטייל הבלתי מעורערת, החליטה לעשות משהו עם הכישרון להלך בסמרטטת נטולת מאמץ ולהיראות מדהים.
אל צבעי הכחול-לבן-אדום הפטריוטיים של הילפיגר הצטרף ירוק-ארמי, מרכיב חשוב בקולקציה, ואל העיצוב הקלאסי הצטרפו גזרות אוברסייז ספורטיביות. האוסף כלל מכנסי סקיני מעוטרי כפתורים, ז'קטי בומבר מסאטן, סריגים עבים וארוכים, סווטשירטים מודפסים, חליפות ספורטיביות, מכנסי ג'ינס עם קרעים, אוברולים ומעילי סטייטמנט בסגנון צבאי ובסגנון מלחים.
למעשה הקולקציה מציגה פרשנות מוצלחת לטרנדים השולטים כרגע - אותה פרשנות שמצילה את הטרנדים מתחושת מיאוס: השיק הצבאי מובא כאן במינון נמוך, בנגיעות; הפאצ'ים הידועים לשמצה ניתנים להסרה; גזרת האוברול הפופולרית השנה שולבה עם בד קטיפה, מגמה חזקה בפני עצמה; סגנון המלחים שצובר תאוצה מופיע בעוגנים על פרינטים מגניבים או על גבי כפתורים זהובים, ואפילו פסי הכחול-לבן החרושים מובאים בטוויסט הכולל תוספת תיפורים.
"אני מעריצה גדולה של פריטי וינטג' - במיוחד כאלו בהשראות סגנונות הנאוטיקה והצבאי", סיפרה חדיד בריאיון במסגרת פסטיבל יחסי הציבור לקולקציה. "רצינו לעצב פריטים מיוחדים ואותנטיים שיהיו עדכניים אך גם על זמניים".
אך הבשורה החשובה שיצאה מבית טומי הילפיגר באיוונט האחרון היא "SEE NOW, BUY NOW", יוזמה הכוללת בתי אופנה נוספים. תמו הימים שבהם רואים קולקציה על המסלול ומחכים חצי שנה עד שהיא תגיע לחנויות. משמעות הדבר: בשנת 2016, כשהאוכלוסייה האנושית מתקשה בדחיית סיפוקים, עולם האופנה בא לתת מענה. החדשות האמיתיות: אם היוזמה תתרחב גם אל שאר בתי האופנה המשפיעים כיום, לא תמצאו פרשנות זולה ומוצלחת למתרחש על המסלולים ברשתות האופנה (היוש זארה), כי הן לא יספיקו לעבוד על גרסאות נגישות משלהן. מהפכה צרכנית בדרך?
הקולקציה שהוצגה בשישי האחרון כבר נחתה בארץ, וזמינה לרכישה החל מהיום בחנות של טומי הילפיגר במתחם שרונה תל אביב וברשת פקטורי 54.
הכתבת הייתה אורחת בנסיעת עיתונאים מטעם המותג.