בווידאו: תצוגת קסטרו Castro Jeans Symphony לסתיו/חורף 2016/17 אתמול (ב) בתל-אביב
אתמול בערב שוב הגיע הזמן הזה בשנה, בו רשת קסטרו מרימה בחגיגיות את תצוגת האופנה העונתית שגורמת לכל תעשיית האופנה והידוענים המקומיים לדפוק הופעה ולהרגיש לרגע בפאשן וויק בניו-יורק. אבל הפעם בטיימינג מושלם שני האיוונטים מתרחשים במקביל, מה שמכניס את כל הסיפור לפרופורציות.
ביקום המקביל, הנמצא במרחק 12 שעות טיסה, קסטרו נמצאת במקום טוב באמצע בין ויקטוריה בקהאם שהציגה בבוקר לאלטוזארה שחרכו את המסלול בחצות, שעון ישראל. אבל גם אחוזי הלחות הזהים לא הצליחו לטשטש את הפער בין הנגיש למרגש. והמומחיות של קסטרו היא ללא ספק הנגישות. במחירים, במיקום הנוח ובבשורות האופנתיות. מבלי להתייחס לשואו המוקפד שמאגד את הוויז'ן החורפי במסיבה נוצצת בנמל תל-אביב, סניפי הרשת ממשיכים לדבוק במתכון הביתי והמוכר שמדבר בגובה העיניים עם אגף הג'ינסים, פינת המחויטים, הקז'ואל שמפוזר סביב ופינת האקססוריז. האפיל הגלאמי שאפף את האנגר 11 אתמול לבטח יישאר שם גם הפעם ואבק הכוכבים יפנה את מקומו לשגרה האורבנית ששוררת דרך קבע בחנויות. ולא שזה רע.
קסטרו משמשת עוגן בטוח לקהל הישראלי שאוהב להיות בבית, עם אותה האהובה ועם אותם ההרגלים. אבל בואו נחזור רגע לקולקצייה שנחשפה אתמול, שוב במתכונת קונספטואלית שחותרת לצאת מהמסלול הרגיל. תחת הכותרת 'ג'ינס סימפוני', קסטרו בחרו להעניק את הבמה לקו הדנים וקלעו בול למטרה משני אספקטים. הראשון, כרשת אופנה עממית שנותנת דגש לתחום הג'ינס הפופולרי ומותחת את גבולותיו למחוזות חדשים. השני, הפרזנטציה בקונספט הרמוני לנושא עם שלומי שבן וסימפונט רעננה שמשלבים ערכי רוקנרול וקלאסיות. הדוגמנים שהתייצבו על הפיגומים בשולי הבמה הציגו את החורף של קסטרו סביב קו הג'ינס בלוקים מוצלחים ששילבו למעשה את כל המגמות של הרשת לעונה הקרובה.
באגף הנשי ניתנה תשומת לב למוטיבים רומנטיים, מראה צבאי ואסתטיקת פועלים מתחילת המאה הקודמת תוך טיפול במגוון הטרנדים העכשוויים ביניהם קטיפה, מעילי אוברסייז, בומברים ודפוסי פרחים. מוצלחים במיוחד מעיל פאצ'ים בגווני ג'ינס שונים, חצאית עתירת בד באורך מידי, ז'קט ג'ינס קטן המורכב מווסט בהיר ושרוולים בגוון כהה יותר ושמלה בתכלת בהיר עם רקמה פרונטלית.
למעשה את אוסף החורף חשפו בקסטרו כבר לפני כחודש במטה החברה בבת-ים שם הוצגו הסיפורים המרכזיים שימלאו את המדפים בחודשים הקרובים. גם אז וגם אתמול בלטו הפערים בין איך שהבגדים מוצגים בחנויות לעומת האופן בו הם מוגשים לתקשורת. על קסטרו להתחיל לחשוב לצמצם את הפער הזה, תוך הבנה שהחנויות הן אלה שצריכות לעשות את הצעד לעבר השני.
טווח מחירים:
59.90 שקלים - 599 שקלים
(ברשת חנויות קסטרו ובאתר הרשמי)