בווידיאו: הטיזר הראשון לקולקציה.
שיתוף הפעולה המסקרן בין רשת H&M למותג קנזו, שהוכרז לפני כארבעה חודשים, עורר המון ציפיות לגבי הקולקציה שמיועדת לנחות בחנויות ב-3 לנובמבר. התהייה לגבי התוצר הסופי של חיבור מהזן הנ"ל עומדת בין שני קצוות. האם מותג אופנת הרחוב שהמציא מחדש את הסוווטשירט יתרגם את השלאגרים המוכרים לגרסה אייצ'אנדאמית כמו שעשו לפניו איזבל מארה ואלבר אלבז ללנוון? או אולי יפתיע בעיצובים מקוריים לכבוד אוסף הקפסולה?
קרול לים והומברטו לאון, הצמד שהעיר את המותג קנזו משנת חורף ארוכה במיוחד הישר אל תוך משבצת בשורת הסטריט הלוהטת מפריז, חשפו שלשום בארוחת ערב שנערכה על גג המטה המרכזי של המותג את פני הדברים. "יכלנו ללכת על בטוח", אמרה לים בהודעה לתקשורת, "אבל למעשה מה שהכי רצינו זה משהו שונה, תוך חשיבה שזה מאוד משמעותי עבור קנזו". "כשאתה מאמין שמתחת את הגבולות שלך לקצה, אתה צריך ללכת עוד חמישה צעדים קדימה ולקחת סיכון. דברים טובים קורים כשאנשים לוקחים סיכון", היא מסכמת.
כדי לאתגר את התקשורת עם כמה שיותר באזז עד ההשקה עצמה ועד שהקולקציה תיחשף במלואה ב-17 לאוקטובר, הטיפטופים קיבלו חיזוק עם אינפורמציה נוספת לגבי זהות הפרזנטורים, הצלם והצצה לחלק מהדגמים המדוברים. אז מה יש לנו בינתיים? ג'ונגל מודרני בצבעים עזים חלקים ודפוסים שבטיים עם אסתטיקה שמהווה הומאז' למייסד קנזו טאקאדה. גזרות שנעות בין צמוד מחניק לאוברסייז בפרופורציות מאתגרות, שילובים אקסצנטריים של הדפסים וצבעים, השראה מהתרבות היפנית וקאסט מרשים שכולל תמהיל מייצג לכל מה שנחשב נכון בעולם העכשווי - אקטיביזם, אמנות, מוזיקה, שחורים, אייקוניות, אסייאתים, ספקטרום גילאים רחב ותרבות אמריקאית.
אל מול המצלמה של ז'אן פול גוד התייצבו אימאן האגדית, השחקניות רוסאריו דוסון וקלואי סוויני, אמני ההיפ הופ סובוי וצ'אנס דה ראפר, המוזיקאי ריוצ'י סקאמוטו ואקטיביסט כדור הארץ שיוטזקאטל מרטינז. בכך יצקו מסרים שחותרים הרחק מעבר לאופנת רשתות עם גישה הרפתקנית ואנרגיה גלובלית בעלת אופי פוליטי.