בווידיאו: צפו בטיזר של קנזו לקולקציה.
היום בבוקר נחשפו לתקשורת עוד תמונות מתוך הלוק בוק של שיתוף הפעולה המדובר בין בית האופנה קנזו ורשת H&M. עד לתאריך ה-3 לנובמבר, אז ישתרכו תורים מחוץ ל-250 סניפים נבחרים של הרשת בכל העולם, אנחנו פה כדי לסייע לכם להחליט: האם פריטי הקולקציה שווים בכלל עמידה בתור?
קרול לים והומברטו ליאון, שכבר נידבו בעבר מידע על סגנון הג'ונגל העירוני שעוצב במיוחד עבור השת"פ, הוסיפו שהרעיון העומד מאחורי האוסף הוא "לחגוג ולחקור את הטרנספורמציה שעבר בית האופנה מהתקופה בה קנזו טקאדה עיצב תחת שמו, ולמזג את הממצאים בשפה שאנחנו הנחלנו בקנזו המותג".
כפי שזה נראה כרגע, חגיגת המורשת אכן ייחודית ומקורית עד כדי כך שהיא פונה בעיקר לחובבי הז'אנר. סריקת הארכיון משנות השבעים והשמונים בתוספת הפרשנות המחודשת הביאה ערימות של תעוזה מלאה בניגודיות של צבעים, הדפסים, מוטיבים של פולקלור ונפחים מפתיעים.
פריטים לדוגמא: שמלת קומות ארוכה העשויה מסרטים עם דוגמה ארוגה בגווני ירוק, אדום וטורקיז ושילובי דפוסים, המהווה גרסה מחודשת לאחד מהעיצובים האייקוניים של טקאדה (במקור נוצרו רק שתי שמלות, כך שמדובר בפוטנציאל אספנות); קימונו חורפי בשתי גזרות דו-צדדיות - מעיל ארוך ומעיל קצר הנרכס ברוכסן; עוד שוחזר המראה הקלאסי של קנזו עם חולצת ג'רזי בהדפס נמר עם שרוולים ארוכים ומכנסי ג'רזי תואמים.
ניתן לראות גם שילוב בין הדפסים מהארכיון להדפסים שיצרו לים וליאון בהתנגשות אסתטית מאתגרת בפסי נמר, ברבורות, פרחים, מדליונים ודפוס רשת מוגדל. ברוב הדגמים מופיע יותר מהדפס אחד, כמו בשמלת משי נשפכת המשלבת פרינטים של רשת ופרחים, או חצאית קומות עם קפלים בדפוס בעלי חיים בצבעים שונים. עוד אלמנטים בהם נעשה שימוש הם כפלים, כיווצים וכתפיים מודגשות. הסווטשירט, הפריט שאולי הכי מזוהה עם בית האופנה קנזו בגלגולו הנוכחי, מופיע פה עם לוגו חדש ופאצ'ים היוצרים את הכיתוב PARIS JUNGLE KENZO, וצווארון סיני עם וולנים.
לסיכום, ההמלצה שלנו עבור מי שמחפש בגדים העונים להגדרה "קלאסי" באווירת פרווה, היא לא לטרוח לצאת מהבית לכיוון עזריאלי ב-3 לנובמבר. מנגד, מי שכל העושר הוויזואלי הזה עושה לו את זה - יעוף גבוה ויוכל לשים את ידו על דגמים אייקוניים חד פעמיים.