אם למישהו היה ספק שהמעצבת לילך אלגרבלי לא תחזור ובגדול לאחר הפרישה מלילמיסט, החודש האחרון מוכיח שהיא לגמרי על הגל הנכון עם סיפור הצלחה שני שמבהיר - מישהי פה יודעת טוב מה היא עושה. בפתח השנה החדשה היא משיקה במקביל חנות ראשונה למותג הנושא את שמה, אותו הקימה מאפס לפני כשנה וחצי, אתר אונליין חדש וקולקציית חגים באווירת סתיו ישראלי.
ניסיון לגלות מה הסוד של מי שמפצחת את קוד הלבוש המקומי למעלה מעשור, מוציא ממנה כמה וידויים שחושפים מה עושה את ההבדל בין אלו שמצליחים יותר ואלו שפחות. כי בואו נודה, בגדים יפים לנשים נמכרים בשפע בארצנו הקטנטונת. "כשלילמיסט נגמר, חשבתי שחרב עליי עולמי. היום מבחינתי הידיעה שאני יכולה לקום ולהתחיל מחדש - זו המתנה שלי". המשנה לדבריה היא "כל הזמן להיות ליד המדורה ולדאוג שהאש לא תיכבה". ובשמירה על האש היא מתכוונת לא רק בהיבט האופנתי. "התענוג שלי זה הקשר עם הלקוחות בכל ערוצי המדיה החברתית. אני קמה בבוקר ומחכות לי הודעות בפייס ובאינסטה עם תמונות ובקשות מיוחדות. והאמת? יש להן סטייל יותר הרבה יותר ממני", היא מודה. "לא מזמן מישהי שאלה בעמוד העסקי שלי בפייסבוק לגבי מחיר של שמלה בתמונה שהעליתי. עניתי לה ברשמיות 'כנסי לאתר ותתרשמי'. ואז היא כתבה 'בחייאת מה המחיר?' פתאום הבנתי. הבנות היום רוצות מענה מיידי וככה הן גם קונות. בתור לרופא הן מזפזפות בפייס, רואות שמלה, ותיק תק מזמינות מהטלפון עוד לפני שקראו להן להיכנס".
אכן, הקריאטיביות היום היא לא רק עיצוב. עבורה, מערכת האמון שלה מול הלקוחות היא לא פחות קריטית מגזרה של דגם כזה או אחר. "מארק צוקרברג הביא לנו את העולם לכף היד. וזה גאוני. אבל אם אני אפספס את זה - העולם יעבור הלאה".
ולאלגרבלי אין שום כוונה לפספס. עם עשרה דגמים חדשים כל שבוע ואתר להזמנות אונליין שמתוחזק על ידי שש עובדות במשרה מלאה היא מבינה את שוק הצרכנות בעידן העכשווי. "בגלגול הראשון שלי לא היה אינטרנט. אבל המותג הנוכחי התחיל מהרשת כשהחנות נועדה לשרת את האתר מבחינתי. מי שקשה לה לקנות אונליין ורוצה למדוד - באה לחנות. מי שרכשה ורוצה להחליף - יכולה בחנות. זו מערכת שבונה את הקשר עם הלקוחות שלי".
בתור מופע של אישה אחת, לילך מחזיקה בכובע המעצבת, מנהלת הייצור והשיווק ולא מתכוונת לשחרר. היא מבינה שהתחרות בשוק הזה מטורפת ורוצה להיות חלק מזה, לספק נשים באופן מיידי. "אני גרופית של אופנה וכל החברות שלי גם. המטרה היא להיות שם במחיר הטוב, בזמינות ובאיכות". יחד עם זאת, לעבודה מסביב לשעון יש גם מחיר, ומבחינתה "אם הבת שלי תצא פאנקיסטית בסוף - יצאתי בזול".
טווח מחירים: 99 שקלים לפריט עד 649 שקלים לשמלת ערב.
ניתן להשיג בחנות החדשה - דיזינגוף 94 תל אביב, בבוטיקים ברחבי הארץ ובאתר לקנייה.