בוטיק ורנר התל אביבי עושה הכול כדי שלא תיכנסו אליו במקרה על הדרך במהלך סיבוב שופינג חסר תכלית. המיקום, האטיטוד, תמהיל המותגים והמחירים - כל אלה מכוונים לעבר מטרה אחת ברורה והיא הגעה אל הלקוחה הנכונה, שיודעת מה היא רוצה וסומכת על הקניינות של נשות הבוטיק שיעשו בשבילה את העבודה.
חוויית הקנייה שמציעות בעלות המקום - שירה דולינגר, דניאלה בן טולילה וענת כץ - מבוססת על ייבוא המשלב מעצבים חדשים לצד מותגים ותיקים, בהרמוניה מפוצצת בסטייל. לאורך שמונה שנות קיומו, אספו בנות ורנר מאגר לקוחות קבועות שנהנות משירות וי.איי.פי של קניינות אישית. כמו במקרה של אולה ג'ונסון, מעצבת אמריקאית בסגנון בוהמייני.
דולינגר מפרטת על גישת הפרו-לקוחה עבור אותן בנות: "רוב הלקוחות שלי הן לא אולה ג'ונסון, אבל הפריטים שלה נותנים לי את הנגיעה הרומנטית הנשית שחסרה לי מאקנה, אלכסנדר וונג ומרג'יאלה. אז אני קונה מדויק ומעט ללקוחות מאוד ספציפיות".
לצד מותגי הליבה שצוינו ותיקי מנסור גבריאל, העונה ניתן למצוא גם את מותג הסניקרס הרותח Common Project בעיצוב נקי, צבעוניות אחידה וללא לוגואים. עוד שם חדש יחסית בבוטיק הוא המותג הדני Ganni, שנותן טאץ' סטריטי בטווח מחירים נוח יחסית (200-1,600 שקלים) ומאופיין בעיצוב סקנדינבי ונגיעות של שיק פריזאי.
בכלל, המגמה של לא לפנות לכולן מתפתחת עם הזמן כאג'נדה בלתי נמנעת. "הבנות שבאות לפה מחפשות פיסים", היא קובעת, "לאחרונה גיבשתי מסקנה שהניסיון להרחיב את קהל היעד הוא פחות חשוב מבחינתי".
אז מה כן חשוב? העמקת האופי הייחודי של המקום וחידוד הערכים האופנתיים שמזוהים עם ורנר, כמו עבודה בשיתוף הבלוגרית מיטל ויינברג והרמה לסטייליסטית שירן מניה בקיום אירוע להשקת הבלוג החדש שלה. החיבור לאנשי מפתח בתעשייה נוצר עם הזמן עם אושיות בעלות סטייל המתכתב עם התפיסה האסתטית של ורנר, שכל ניסיון להסביר אותו חוטא למטרה.
טווח מחירים: 200-6,500 שקלים. VERNER, יהודה הלוי 48תל אביב.