Adika
גם חובבות האופנה הישראליות אוהבות לעשות שופינג און ליין, ואלה ההוכחות, לאחר שאספנו נתונים מאתרי הקניות הבולטים בארץ שריכזו את הפעילות בחגי הקניות "בלאק פריידי" ו"סייבר מאנדיי" לפני כשבוע. באתר המוביל Adika דיווחו על עומס רב, שהחל כבר ברביעי בלילה, עם למעלה מ-400,000 כניסות במהלך סוף השבוע. למרות האירועים החדשותיים שעסקו סביב השריפות, נרשם גידול של 100% לעומת אשתקד. "צפינו מראש את עומס המכירות אודות לפרסום הנחות מאסיבי של עד 70% הנחה על כל פריטי האתר ונערכנו לזה בהתאם", סיפר דדי שוורצברג, מנכ"ל Adika וגולף אונליין. "בחמישה ימי מכירה, נמכרו כ-60,000 אלף פריטים"
WIGIG
באתר השופינג WIGIG זהו הבלאק פריידי הראשון השנה. יחסית לימים רגילים, בשבוע מכירות נרשמה עליה של 80% במכירות ו-200% בכניסות. נמכרו מדי יום מאות פריטים כאשר המותגים המככבים הם אמריקן וינטג' - שם נחטפו הסריגים ופריטי הבייסיק - ומותג הנעליים האיטלקי סופרגה שבו כיכב דגם הקטיפה בצבע אפור.
Belle&Sue
באתר Belle and Sue הבנות עוד אורזות את ההזמנות של הימים המטורפים האחרונים. מיום שישי האחרון עד סוף שני, כלומר ימי המבצע, היתה עלייה של 300% בכניסות לאתר.
הפריט הנמכר ביותר היה ג'ינס מדגם סקיני בצבע כחול של מותג הדגל בחנות, Cheap Monday, שנמכר בימי המבצע ב-249 שקלים במקום 350.