כחלק ממגמת שיתופי הפעולה וטיפוח מעצבים צעירים מהזן המשובח, משיק בית האופנה קום איל פו קולקציית קפסולה בשיתוף המותג צעיר והמבטיח HANNAH. התפיסות הזהות בנושא ערכים משותפים העומדים בבסיס עבודתם של שני המותגים - כמו רמת גימור חסרת פשרות, הקפדה על כל פרט, עבודת חייטות ושפה עיצובית המשלבת אלמנטים נשיים וגבריים - היוו את הקעקע לחיבור הלוהט.
מאחורי האנה, שהוקם לפני כשנתיים, עומדים ניר גואטה ורותם גואטה-מיץ, בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר וזוג נשוי. כשהשניים קיבלו פניה מבית האופנה הוותיק לבחור דמות נשית ולבסס עליה רעיון לאוסף משותף (הם על העיצוב וקום איל פו על המשאבים) הם בחרו ב-Night Witches - יחידת הטייסות בצבא האדום, שהשתתפו במלחמת העולם השנייה. משימתן הייתה הפצצות ליליות כנגד הצבא הגרמני על ידי כיבוי המנוע והגעה אל המטרה בשקט מוחלט. מכאן צמח הכינוי "מכשפות הלילה", שניתן להן על ידי החיילים הגרמנים.
בדיעבד, הדימוי של אותן נשים מתחבר גם לקו החורפי של קום איל פו, שעוצב בהשראת נשים מורדות ושוברות מוסכמות. החיבה לנשים במדי צבא או סרבלי טיסה מרובי רוכסנים וכיסים היא אחת ההשראות הנפוצות והאהובות על מעצבי אופנה לאורך שנים, החל מקוקו שאנל ועד לקולבים ברשתות המפוזרות בכל קניון אפשרי. מה שמעניין למעשה היא הפרשנות של הזוג גואטה לעניין.
11 דוגמים מונה המיני-קולקציה המדוברת שמוגשת בצבעוניות של שחור, לבן וכחול נייבי. היא כוללת פריטי מפתח כמו מעיל צמר מלובד, ז'קט בומבר, חולצת כפתורים, שמלת סווטשירט, טישירט, מכנסיים בגזרה רחבה או סקיני ושמלת פליסה מחויטת.
מה שנותן את הכוח והייחוד הם הדיטיילים והאלמנטים שמופיעים בכותפות, בפאצ'ים, או ברוכסנים וברקמות, וכן ביצוע טכני ברמה גבוהה של פליסה, גימורים מושלמים ובונדד מדויק (הדבקה בחום של שני בדים). הרקמה שחוזרת בוורסיות שונות עוצבה מעיטורים צבאיים שפורקו והורכבו לכדי צורניות חדשה. ההקפדה האובססיבית על כל פרט והאסתטיקה המינימליסטית הופכים את הקז'ואליות של האוסף להרבה יותר מרגשת ומעונבת מההגדרה הבסיסית של כל פריט בפני עצמו.
טווח מחירים: 690-1,790 שקלים. להשיג בחנויות קום איל פו.