בווידיאו: קמפיין חורף 2017 של נילי לוטן.
מעצבת האופנה הישראלית-ניו יורקית נילי לוטן לא נחה על זרי הדפנה, וממשיכה לספק את הסחורה ולהוכיח שלא בכדי הפכו עיצוביה חביבים על נשים בשלות כמו ג'יליאן מור ומרתה סטיוארט וגם על דוגמניות צעירות כמו ג'יג'י וקנדל. כעת מגזין האון-ליין של ווג מפרסם את קולקציית קדם-סתיו 2017 שלה. הפעם לוטן התחברה לשורשים ודהרה על הטרנד הצבאי עם פרשנות מדויקת שמתרגמת את כל האלמנטים הנוקשים לרכות מלאת סטייל.
כתב היד הייחודי שלה, המזוהה עם מראה נינוח וחיבורים של בדי כותנה, משי וסריגים משובחים, לוקח את צבע החאקי ודפוס הקומופלאז' למחוזות חדשים, מה שלא מובן באליו בהתחשב בהשראה הקלישאתית. האוסף מורכב משילוב של ארבעה זרמים מרכזיים: שמלות סליפ, גופיות וחצאיות ממשי בוהק, פריטי כותנה גסה כמו ג'ינסים, מעילי פועלים וסרבל טיסה, דגמים מחויטים כמו ז'קט ומכנסי סיגר באורך 7/8 ומעילי בומבר בכחול-חיל האוויר וחאקי כלל צה"לי. אל הפריטים הללו היא ציוותה בעדינות נגיעות של קטיפה, סריגי קשמיר וז'קט עור.
אבל אל תתנו לפשטות האגבית הזו להטעות אתכן. פריטיה של לוטן מתומחרים בטווח המתחיל ב-125 דולר לחולצת טי פשוטה ועד ל-1,995 דולר עבור ז'קט עור. הנתון המעודד הוא שמדובר בבגדים שנועדו לחרישה ולא להופעה חד פעמית. בארץ היא מוכרת בעיקר כאשתו המעצבת של הזמר דיוויד ברוזה, אולם ההצלחה המסחררת לא נחתה עליה בן לילה. רק לפני עשור היא החלה בדרך עצמאית, אחרי שנים כמעצבת במותגים אמריקאים כמו ליז קלייבורן, ראלף לורן ונאוטיקה. כיום היא מחזיקה בשתי חנויות - בניו יורק ובהאמפטונס - וכן מוכרת בעשרות בוטיקים ברחבי ארה"ב (כולל בארניז) ובירות אירופה. משלוחים לישראל דרך האתר.