בווידיאו: אלכסה צ'אנג בקמפיין סתיו 2016 של לונגשאמפ.
מאז פתיחתה בסתיו 2013, חנות המותג לונגשאמפ בתל-אביב הקפידה על היצע מגוון של תיקים וארנקים. היו פה דגמים חדשים לצד קלאסיים החוזרים מדי עונה, כמו תיק ה'"לה פליאז'' (Le Pliage), תיק כתף העשוי ניילון וידיות עור שניתן לקיפול באופן שטוח-קומפקטי, שהוצג לראשונה ב-1993 ומאז ביסס לעצמו מעמד איקוני. בחנות המקומית היה גם ייצוג מסוים של פריטים מקולקציות השת"פ של המותג, כמו אלו עם ג'רמי סקוט וקייט מוס. בתחילת שנות ה-2000 החברה הצרפתית החלה להרחיב את פעילותה עם ביגוד ready-to-wear. העונה, לראשונה, החנות המקומית מתחדשת לא רק עם תיקים וארנקים, אלא גם עם פריטי ביגוד.
הקולקציה לעונת סתיו/חורף 2016/17 של לונגשאמפ מבקשת למזג בין טבע וטכנולוגיה. המעצבת סופי דלפונטיין, נכדתו של מי שייסד את בית האופנה ב-ז'אן קסגריין, שואבת את השראתה מעולמות הצמחים הירוקים, בעלי עולם והמינרלים וממזגת אלמנטים מעולמות אלו עם טכנולוגיה עכשווית. למשל, מעילים דו-צדדים מבטאים את השילוב בין האורבני האפרורי לטבע הפתוח; מצד אחד ניילון ספורטיבי ומצד שני פרווה. ניגודיות שימושית בהתאם לחיי היומיום של ימות השבוע וסוף השבוע. אבל פריטי עור מודפסים גם הם באלמנטים משלושת עולמות התוכן העשירים הללו, הם לחלוטין הנושא המרכזי בקולקציה העונה. הם מעניקים לעורות חיוניות מקורית וזהות ייחודית. לצד אלו, יש פריטים קלאסיים המגלמים שיק צרפתי על-זמני כמו חולצה אלגנטית עם שרוולי משי שקופים או שמלת קוקטייל מקטיפת כותנה המעוטרת באבני חן. המגמה הכללית נשית בקו נקי וגדושת פריטים פרקטיים-מוקפדים המצטיינים בתפירת עלית המבטיחה חיי קולב ארוכים. העלויות, יש לדעת, אינן לכל כיס.
בקמפיין בית האופנה מככבת גם העונה, בפעם השישית, אלכסה צ'אנג. אייקון האופנה, הדוגמנית ואשת הטלוויזיה הבריטית הכי פריזאית שיש, צולמה ברחובות פריז על-ידי פיטר לינדברג. בתמונות, כדרכו של צלם האופנה הוותיק, צ'אנג משדרת סטייל בלתי מתאמץ. וזאת למרות שהיא צולמה במעילים ומגפיים בימי קיץ. שיתוף הפעולה עמה הוא אחד היציבים בתעשייה בשנים האחרונות ונראה שמתקיימת פה כימיה בין המותג לפנים שלו.
להשיג בקניון רמת אביב. טווח מחירים: תיקים: 1,450 שקלים - 3,930 שקלים; ארנקים: 685 שקלים - 1,370 שקלים; תיקי פליאז': 360 שקלים - 870 שקלים; ביגוד: 1,345 שקלים - 14,665 שקלים.