ג'ורג'ינה ג'ונסון, המעצבת והבעלים של הלייבל הצעיר "laundry service", בחרה העונה לצלם את דגמיה על נשים שחורות ולהציג אותן באור אחר וחדש, ובכך הצליחה לפקס אליה את זרקורי הרשת, שמחפשים תדיר אחר הקונספט המרגש התורן. ג'ונסון למעשה מערבבת שלושה נושאים חמים ברוח התקופה - אופנה, מודעות חברתית וקיימות. היא משתייכת לזרם העדכני של מעצבים צעירים עם מבט ברור על אופנה המגיעה עם אג'נדה וצידוק בעלי משמעויות נוספות לדגמים שהם מעצבים.
העבודה שלהם היא לא רק מעניינת - היא גם חשובה. ג'ורג'ינה ג'ונסון נולדה וגדלה בלונדון, וכעת היא בוגרת טרייה של לונדון קולג' אוף פאשן ומתמחה לשעבר אצל צמד אשפי הקוטור ויקטור & רולף.
ההגדרה שלה עבור הבגדים אותם היא מעצבת תחת המותג "שירותי כביסה" היא "קוטור עכשווי" - תופעה שבניגוד לעולם הקוטור המזוהה עם טקסטיל משובח, תפירה מדויקת וגזרות שמרניות - נתפרת אמנם באותה מתכונת של "וואן פיס" אבל מתאפיינת בלוק אוונגרדי, מחוספס ויצירתי על גבול האמנותי.
מבחינה אסתטית, ג'ורג'ינה מתמקדת בצורניות של הדגמים ובמראה גולמי-מרופט או "הרוס וחלוד" לדבריה, הנוצרו בהשראת האמן הניו יורקי ברוס ניומן מ"אוסף של חומרים גמישים שונים המופרדים בשכבות של גריז עם חורים בגודל של מותניים".
בצילומי הקולקציה היא השתמשה כפלטפורמה ליצור זהות ויזואלית ייחודית, המייצגת נשים שחורות דרך דימויים מעולם האופנה. "נשים שחורות וצבעוניות מוצגות לעתים קרובות באופן מיני ופטישיטי", היא מסבירה, ומודה: "בטח, יש קצת עירום בלוק בוק שלי, אבל הוא לא מיני מדי. ביקשתי מהדוגמניות להצטלם ללא איפור ופשוט להיות באמת טבעיות. לדעתי זה כן ואמיתי".
היא מתארת את תעשיית האופנה כמרחב הנשלט מבחינה היסטורית על ידי אנשים לבנים, תוך רצון להוות דוגמא לנערים ולנערות שחורים השואפים להיות מעצבים בעצמם. "באוניברסיטה הייתי האדם השחור היחיד במחזור שלי - מתוך אולי 120 אנשים", היא נזכרת "ובשנת 2016 זה מביש בעיניי".