בעידן שבו "בנות של" מונחתות לתעשיית האופנה כבר בגיל 15, מוזר לגלות את פרנסס בין קוביין בקמפיין ראשון רק בגיל 24. הבת של הזוג האיקוני לשעבר - קורטני לאב וקורט קוביין ז"ל - מודה שההצטרפות למילייה המכובד שכולל רשימה ארוכה של צאצאים להורים מפורסמים שמדגמנים בשל ייחוסם המשפחתי, לא זורמת לה בקלילות.
עם מודעות עצמית וכנות אמיצה היא מספרת לטלגרף: "אני מייצגת את דמות הנערה הממוצעת ואיך שהיא נראית בבגדים האלה". והיא מתכוונת לצילומים ממסע הפרסום לקולקציית אביב 2017 של מארק ג'ייקובס בכיכובה.
עם אב שנחשב לאגדת רוק ואם רוקיסטית נוטפת סטייל, פרנסס דחתה לאורך השנים לא מעט הצעות דוגמנות והתמקדה בעיסוקה כאמנית, מלבד הבלחה בודדת בצילום פורטרט עבור הדי סלימן לפני כחמש שנים. העובדה שהיא גדלה על ברכי הברנז'ה הפגישה אותה לראשונה עם ג'ייקובס כשהייתה בת שנתיים. בתמונה מתוך הקמפיין שפירסם בחשבון האינסטגרם שלו, הוא ציין ששנים השתוקק לעבוד איתה בשל היופי, הייחודיות, הכנות, העוצמה, האומץ והסקרנות. את הבאזז התקשורתי מתוקף היותה נסיכת רוק אותנטית הוא כמובן לא ציין כפקטור.
על צילומי הקמפיין המדובר אחראי דייויד סימס, ושלושת הפריימים בשחור-לבן שנחשפו בינתיים מגלים רפרנס ברור לניינטיז ולערגה שמייצר הדימוי של אביה המנוח. בהתייחס לכך שלא מעט קולקציות מהשנים האחרונות מדברות על שנות התשעים עם איזכורים ברורים לסיאטל, קורטני לאב, להקת נירוונה ולגראנג' של קוביין, אפשר להגיד שמארק ג'ייקובס ניצח את המערכת בכך שהביא את התמצית הטהורה של ההשראה להיות הפנים של המותג שלו.
אבל את פרנסס עצמה, הכמיהה לעבר לא ממש מרגשת. "לא מעניין אותי מה עשו בשנות התשעים. זה לא הסטייל שלי. אבא שלי היה עני וקנה בגדים משומשים בחנויות צדקה, זה לא שהוא קרע את הג'ינס בכוונה", ומסכמת בראיון לווג: "למזלי יש לי יכולות נוספות מעבר ללעמוד סתם ולהיראות חמוד".