מגמה מבורכת של הגדרה מחדש לתפיסות היופי המקובלות שוטפת בשנתיים האחרונות את עולם האופנה, וזה מתבטא בגיוון של דוגמניות ופרזנטוריות, על מסלולי התצוגות ובקמפיינים, בתחום מידות הגוף, צבע העור, מגבלות רפואיות והגדרות ג'נדר.
כעת גם ישראל מצטרפת לגל יחד עם ענקית הספורט האופנתית נייקי. החברה העולמית מציגה בגאווה קמפיין חדש לקולקציית black&white. במסגרת הפרויקט, כל מדינה התבקשה לבחור נשים מקומיות מעוררות השראה, וללהק אותן לסדרת צילומים מיוחדת. ישראל בחרה בארבע נשים - ג'ניפר, עדן, מדלן, ונגה - כולן טרנסג'נדריות.
"במרכז קולקציית הנשים של נייקי לאביב 2017 עומדת הסרת מחיצות", אמר הלן באוצ'ר, סמנכ"ל ביגוד בנייקי. "אין נכון ולא נכון הקווים בין ספורט לסטייל הולכים ומיטשטשים, ואנחנו נותנים לאנשים את החופש לבחור מה ללבוש בזמן אימון וברחוב".
בגדי הספורט מציגים ניגודיות חזקה של שחור ולבן, בפריטים באופציה למיקס אנד מאץ', המשלבים טכנולוגיות מתקדמות לאוורור ולחיטוב. לצדם פריטי אופנת ספורט כמו חצאית מידי מסריג פוטר, חולצת בטן עם שילובי בד שקוף, בדי רשת וחיתוכי לייזר.
.