בארבע לפנות בוקר שעון ישראל וחמש אחה"צ שעון קליפורניה התקיימה תצוגת הקיץ של המעצב טומי הילפיגר בלוס אנג'לס, בתיאום (ומחוץ) לשבוע האופנה הניו יורקי שייפתח היום. כפי שכבר עשו בעבר בתי האופנה דיור ושאנל - שהציגו מחוץ לגבולות שבוע האופנה המסורתי - גם הפעם השואו החל במהלך שינוע האורחים מניו יורק, והפעם ב"טומי אייר" הישר ל"טומילנד" בווניס ביץ'.
ההשקעה המטורפת מהווה המשך ישיר להצלחה המסחררת של הקו טומי & ג'יג'י, שהושק לראשונה בחורף וכעת הפך לסיפור המרכזי איתו הילפיגר ממתג מחדש את בית האופנה שלו. כלומר צעיר, סקסי, רענן, משפחתי, קולי וכל אותם ערכים שמתלבשים בול על החצי השני בשיתוף הפעולה - ג'יג'י חדיד.
ההפקה המושקעת הלבישה את החוף האיקוני באסתטיקה של יריד קייצי, בצבעי היסוד של מורשת אמריקה - כחול, אדום, צהוב ולבן. הסצנה כולה נבנתה כהומאז' לתרבות בה התעצבה חדיד, שגדלה בחוף המערבי, עם טאץ' של קלאסיקה אמריקאית מגניבה.
הקולקציה "קיץ של אהבה" של TommyXGigi משלבת בתוכה נגיעות מהחוף הקליפורני עם טוויסט מהחוף המזרחי (ניו יורק), מבשרת את החזרה של ג'יג'י הביתה, עם הנינוחות והרוגע של חיי החוף. בתפריט: שמלות קלילות, שילוב של פצ'ים וטלאים, פסי רוחב, שימוש נרחב בדנים ובגוונים פסטורליים החוגגים את האווירה הרגועה וחסרת הדאגות של האזור. מאחורי הקלעים של התצוגה סיפרה המעצבת האורחת והסופרמודל חדיד: "חשבתי על מה אלבש לבילוי בפיר של סנטה מוניקה, בפארק שעשועים או בחנות ממתקים".
את המסלול היא חנכה בלוק המשלב בחלקו התחתון מראה בוקרי, עם מכנסי עור מבריקים כולל חגורה מאובזמת שהזכירה את זו האיקונית של סן לורן. בחלק העליון היא לבשה טופ קצרצר בדפוס פסים מוצלח ומעיל רוח שהונח ברישול על זרועותיה. אותו דפוס פסים באדום, כחול, צהוב ולבן קיבל פרשנויות נוספות בהמשך התצוגה, ומסתמן כלהיט של הקיץ.
שניה יצאה אחותה בלה בעוד לוק חושף בטן, נושא שבלט לאורך כל המופע והבהיר את הצהרת הכוונות - בטומי הילפיגר רוצים את קהל הצעירות. היו שם כמה בגדי ים שלמים מוצלחים, שורטס פסים שיקי באדום וכחול ומבחר שמלות מקסי שעושות חשק לדהור בפסטיבל קואצ'לה.
"ג'יג'י היא אייקון אופנה. הגישה האותנטית והאופטימית שלה הפכו אותה להיות הבחורה האולטימטיבית לנערת טומי, היא תמיד מפתיעה ומעוררת בנו השראה והערצה עם גישתה הייחודית לאופנה ולסגנון חיים", אמר טומי הילפיגר על השגרירה המוצלחת שלו. "העבודה איתה מביאה טוויסט חדש ומסגננת אלמנטים מאורח החיים הקליפורני שלה - אווירת פסטיבלי המוזיקה", הוסיף.
קברניטי החברה מעידים שהמהלך האסטרטגי במיצוב המחודש של המותג יצר אפקט של הילה המשליך על כל קטגוריות ביגוד הנשים. אך למרות הגידול בהכנסות הגלובליות, עדיין קיים פוטנציאל חזק ולא ממומש לצמיחה. קולקציית טומי הילפיגר לאביב-קיץ 2017, קולקציית הספורט של טומי הילפיגר וקולקציית הקפסולה בשיתוף ג'יג'י חדיד זמינות בחנויות טומי הילפיגר ברחבי העולם (וגם אצלנו), ובאתר המקוון במתכונת "ראה עכשיו קנה עכשיו".
טווח מחירים: 269-1699 שקלים. להשיג בחנות של טומי הילפיגר במתחם שרונה, בחנות בקניון רמת אביב וברשת פקטורי 54.