עברו כמעט עשר שנים מאז שריהאנה כיכבה לראשונה על גבי השער של המגזין האמריקאי פייפר, וכעת היא כובשת אותו שוב בהפקת אופנה אדג'ית המוקדשת לסיכום עשור בטופ של הפופ. בזמנו זה קרה באוגוסט 2007, בדיוק ברגע נקודת המפנה שלה עם אלבום שלישי ובו הלהיט "Umbrella". מאז היא שומרת על מעמד מרשים כנסיכת התקופה, עם קול ייחודי וסטייל ייחודי לא פחות. ולמרות שבאופן רשמי מדובר במוזיקאית, לסגנון ההגשה האופנתי של רירי יש תפקיד מרכזי בסיפור.
צוות קריאייטיב שלם הופקד על סט הצילום על מנת להביא את האטיטיוד הבועט לגבהים חדשים שירגשו את הקהל. לצורך מתיחת גבולות הלוק לקחו הפעם את השיער כנושא המרכזי עם סגנון פאנקיסטי של קוצים משוחים בספריי טורקיז, שיצאו לסיבוב לילי בדלי ניו יורקי טיפוסי (סוג של פיצוצייה משודרגת) באפר איסט סייד מנהטן.
בגזרת הביגוד נשמרת ההיצמדות לערבוב של גבוה ונמוך, חשוף מול אוברסייז ועומס אביזרים צעקני. כל זה קורה יום לאחר הנאום שנתנה בהרווארד לרגל קבלת פרס ההומניטריות. לשם היא הופיעה בשיער אסוף ומסודר בשביל בצד אלגנטי', שרשרת פנינים זהובה ושמלת טוויד אפורה מחויטת של המותג מונס. אמנם היו שם כתפיים חשופות ושסע בחצאית - ועדיין לא היה זכר לילדה המופרעת אליה הורגלנו.
כמי שמכירה את השוק בו היא פועלת, רירי מקפידה על הוורסטיליות לטובת הביזנס, וכמו תמיד זה עובד מצוין. בצילומי הכתבה הפנימיים היא מדגמנת גם שיער סגול בתסרוקת גבוהה וז'קט גינס אייטיזי משופשף מלא ברקמות מטאליות ובלינג ורוד מנצנץ. בתמונה אחרת היא בשיער חלק ירוק (פאה) עם פוני ומעיל פרווה בגוונים בוהקים.
בפוסט שפירסם המגזין תחת התיוג "שוברים את החוקים" כתבה המנהלת הקריאטיבית שאנון סטוקס שההשראה הגיעה מ"קריירת המשחק שמדמה אותה לזיקית שיכולה להתאים את עצמה לדמות עתידנית", בהקשר לסרט "אושן 8" בו היא מככבת לצד קייט בלאנשט, סנדרה בולוק ואן התוואי. "חשבנו שיהיה מעניין לשים סופרסטארית כמו רירי בסביבה יומיומית ולתת לבגדים זווית עתידנית", הוסיף הסטייליסט פארן פוצ'י.
ואם כבר פארן פוצ'י, גם פה מסתתר סיפור הצלחה מטאורי מעניין. עד לפני כמה חודשים הוא עבד בכלל כטכנאי מחשבים פרילנס של אפל. בזמנו הפנוי הוא העלה במדיות החברתיות לוקים והצעות לבוש לסלבריטאים שיצר באתר Polyvore. משם הוא נשלף לסצנת הסטיילינג ולעבודה עם אושיות כמו בלה חדיד וביונסה. המעבר לליגה של הגדולים נעשה בהתכתבות בטוויטר עם עורכת מגזין פייפר, אבי שרייבר, שם הצליח להרשים אותה מספיק כדי שתיתן לו את ההזדמנות הראשונה לפני שלושה חודשים כעורך הקריאטיבי שינצח על כל הצוות בצילומים לשער עם בלה חדיד. ההפקה התבררה כהצלחה מסחררת, ומאז הוא מחוזר על ידי דמויות מפתח בתעשייה ביניהן קארן רויטפלד. וסטוקס מסכמת את סוד הקסם: "בהחלט יש לו חזון לשלב יחד פריטים באופן שאחרים לא רואים".