כשהוא מציין כמעט שבע שנים בתור מעצב אופנה בולט, ואחרי קריירת סטיילינג ענפה, הציג אמש גדי אלימלך את משנתו עבור שבוע האופנה התל אביבי באחד האירועים העמוסים והמבוקשים במתחם גינדי. ורגע לפני, אי אפשר היה להתעלם מהעובדה שרק אתמול בבוקר פתח בן זוגו לחיים ויוי בלאיש את יום התצוגות הראשון, והציב רף גבוה עם אמזונות בשמלות עוצרות נשימה בווייב זורם ונשפך.
התהייה המתבקשת היא כיצד הסינרגיה בין השניים עובדת? קשה לצפות מצמד שחי ונושם אופנה, גר יחד ומתחרה באותו שוק מצומצם של בגדי ערב יוקרתיים, לייצר ניתוק טוטאלי בכל הנוגע לתוצר הסופי. מצד שני, הדי.אן.איי המוכר של כל אחד מתרכז בשתי תמות בסיסיות רחוקות אחת מהשנייה, כששפתו של אלימלך מדברת גיאומטריות מחויטת אל מול הבוהו הגלאמי של בלאיש.
ואכן, ההשפעה הטבעית ניכרה היטב על המסלול, שהיה גדוש טקסטילים מעדת הבוהו לפרקים, לצד גזרות הדוקות יותר וסדרת לוקים קשיחים מעור בחיתוכי לייזר - שיצרו פורטרטים בניחוח פוסטרים מהאייטיז. תמהיל האוסף התמקד בצבעוניות מסחרית של שחור, זהב וכסף, כשהמוטיב המרכזי עונה להגדרה של בגדי ערב מנצנצים.
לורקסים, חירור לייזר, נוצות קטנות, פרנזים, ניטים ופאייטים רקדו על המסלול בזרימה קצבית עם בדי טול, בדי שיפון, ויסקורזה, משי ורשתות. הגזרות התמקדו בשפה עכשווית המהווה טייק-אוף על הזוהר של שנות השבעים והשמונים עם זליגה לסיקסטיז. הורגשה הנוכחות מלאת הסטייל של נשים איקוניות מאותה תקופה שהיוו השראה עבור אלימלך, כמו שר, ג'יין בירקין ודיאנה רוס.
דגמים נוספים מתוך הקולקציה
לעוד שמלות של המעצב גדי אלימלך לחצו כאן