אחרי תקופה בה היה נראה שרשת מנגו מאבדת כוח עקב ניסיון לחתור לעבר קונספט הכל כלול משפחתי, מסתמנת התאוששות משמחת בגזרה האופנתית. החזרה לתלם מגיעה מכמה חזיתות - השקת סניפים מחודשת עם חנות דגל חגיגית בדיזנגוף סנטר, יותר דגש על עיצוב עדכני ופחות על מחירים נמוכים וכניסה לזירת קולקציות הקפסולה שמציעות עיצוב מתקדם לפאשניסטות.
אוסף הקפסולה החדש מבית מנגו מציג פריטי ECO מבדים טבעיים, כותנה אורגנית ואטיטיוד של שמירה על הסביבה וכדור הארץ. הדגמים שמתומחרים גבוה יותר משאר הקולקציה נותנים פייט הגון למה שמציעה רשת COS מבית H&M, שבדיוק נחתה בארץ. הם מגיעים בצבעוניות מדברית ושקטה, וביניהם ניתן למצוא מכנסי כותנה בגזרת פנסים גבוהה עם חגורת קשירה במותן, שמלת מלמלות לבנה באורך מיני, שמלת פוטר עם שרוולים נפוחים בגוון חרדל ושמלת מקסי נינוחה בירוק פיסטוק.
את הטאץ' המגניב תופסת ההתייחסות למגמות טרנדיות ופריטי מפתח שמקפיצים את הווייב הכללי, כמו כפכפי מיולס המזכירות את המוקסינים הלוהטים של גוצ'י עם רקמה בגווני פוקסיה; או ז'קט בייקר דמוי עור שחור עם ניטים ורקמות שושנים. עוד טרנד לעונת הקיץ הוא זה המטאלי המציע מגוון פריטים לאלו המוכנות להתבלט בקהל, לצד אלמנטים עדכניים נוספים כמו מלמלות שופעות שגם תופסות נפח נכבד מהקולבים בחנות עם שילובי וולנים משדרגים, טולים, רקמות, פליסה, שרוולים נפוחים ודפוס משבצות. לסיכום, מנגו מבצעת יישור קו עם מה שמצופה מרשת אופנה מהירה וחוזרת בגדול להיות שחקנית מפתח נחשבת בסיבוב השופינג שלנו.
טווח מחירים: 49.90-999 שקלים.