בשנים האחרונות נוקט רונן חן במגמה זהירה של הגדלת מעגל הלקוחות הנאמנות שמעריכות את עיצוביו. את שמו ואת עיקר הצלחתו בנה המעצב הוותיק עם פנייה מדויקת לאישה הישראלית ולצרכיה, על כל המשתמע מכך. את קו הלימיטד הוא ייסד לפני כשנתיים וחצי, לאחר השתתפות בשבוע האופנה המקומי שעוררה אצלו את חדוות היצירה לכיוונים קצת יותר דרמטיים שעדיין משתלבים בהרמוניה עם אותה אתסטיקה המזוהה עמו.
כשנה אחרי הוא השיק שיתוף פעולה ראשון במסגרת אוסף קפסולה עם הדוגמנית/אושיית האינסטגרם אניה מרטירוסוב, שחיברה בן העולם שלו לבין כל אותן עוקבות צעירות שמתחקות אחר הסטייל הנונשלנטי אותו היא מציגה בפיד מושקע במיוחד.
כעת הוא עושה זאת שוב במתכונת ברנז'אית משובחת. את צמד הסטייליסטים ראובן כהן ומזל חסון מכיר חן כבר למעלה מעשור במסגרת תעשיית האופנה, וכעת השלושה משיקים יחד קולקציית קפסולה ובה פרשנות חדשה לחולצת הכפתורים הגברית ב-11 צורות הגשה חדשות.
למרות שמדובר בטרנד די טחון של פירוק והרכבה מחדש באמצעות הקלאסיקה, התוצאה עדיין מצליחה לחדש ולרגש. הרושם מתקבל בזכות שינוי פרופורציות ונפחים לכל אלמנט בנפרד כמו הצווארון, הכיסים, השרוולים ואזור הכתפיים - וכן, גזרות מוגזמות, מבניות חדשה, א-סימטריות ותוספות של קשירות.
צורת הלבישה והסטייל הייחודי של חסון וכהן נתנו את ההשראה עבור העצמת מראה הלובשת, מיומנות לה הם נדרשים בעבודתם היומיומית, והיא לגרום לבגדים "רגילים" להיראות מעניינים יותר עבור קטלוגים, הפקות אופנה וכדומה. כך מתוך החולצה התפתחו אוברול, שמלות, חולצות חדשות, מכנסיים וחצאית, בצבעוניות קיצית של לבן, תכלת, ורוד וכתום.
טווח מחירים: 449-890 שקלים. להשיג בחנויות המעצב ובאתר.