בשנים האחרונות, רשת הלנז'רי AERIE מבית אמריקן איגל הצליחה לבדל את עצמה בשוק רווי אופנה מהירה, עם אג'נדה שיווקית מפנקת לדרישת הקהל. במודעות המותג נעשה שימוש בדוגמניות בעלות מידות מגוונות, מבני גוף שונים ובכל קשת הצבעים, לצד ויתור מכוון על שירותי ריטוש ופוטושופ וכן דגש של אהבה עצמית נשית.
הצעד החדש באותו כיוון לא ממש מפתיע בהתחשב בהיכרות עם קו החשיבה המחבק במיצוב החברה. סדרת ה-"real me collection", "אני האמיתית", קיבלה חיזוק בחמישה גווני גוף חדשים, כדי שכל אחת תוכל לבחור את גוון הניוד שלה בגזרות בייסיק מנצחות. להעצמת הגירל פאוור, כל טון של ניוד קיבל שם מחוזק כמו כנות, השראה, כוח, אנרגיה וביטחון.
הקולקציה החדשה צולמה בהתאמה על קבוצת דוגמניות מגוונות בלא מעט פרמטרים, כולל צלוליט, בטן לא מושלמת וכמובן גווני עור שונים. 180 מעלות מגישת המתחרה - ענקית האופנה האמריקאית ויקטוריה'ס סיקרט, המתפארת בחוקים נוקשים עבור מי שרוצה להיות חלק ממסעות הפרסום של המותג.
ואולי דווקא בגלל ההקפדה על ספקטרום רחב של נשים, בולט בחסרונו הגיוון בשנת הלידה של הדוגמניות. אם רוצים להיות פוליטיקלי קורקט - לא היה מזיק ל-AERIE גם לטפל בעניין הזה ולצלם נשים שעברו את גיל 30. טווח המחירים נגיש, ומוצע בחנויות ובחנות האונליין בסכומים 15-40 דולרים.