בווידיאו: צפו במיצג שהתקיים אמש.
חודש עמוס עבר על קסטרו. לצד חשיפת הפרזנטורים החדשים - רותם סלע, הכלה של המשפחה וכוכבת גדולה בזכות עצמה, ואביב אלוש, בן זוגה על המסך ב"להיות איתה" - מדורי הכלכלה דיווחו על עליה מרשימה ברווח התפעולי של החברה והמניה זינקה בהתאם. כל אלו סיפקו רקע חגיגי בהחלט להשקת קולקציית החורף החדשה שהתקיימה אמש.
הרוטינה של קיום המאורע במטה החברה בבת ים והבחירה בסלע לייצג את המותג, העצימו את ממד המשפחה כמודל לחיקוי ואת ערך הנגישות שקסטרו חרטו על דגלם. נראה שהדבקות בקו של ויתור על תצוגת אופנה מסורתית ובמקומה העמדה סטטית עם מבחר דגמים מצומצם יחסית מטיב עם אופנת רשתות שלרוב חוזרת על עצמה בגרסאות דומות כמעט בכל ענקיות האופנה המהירה. בתוספת שאר מרכיבי השואו המוכרים, החל מנוכחותם של סלבריטאים ועד מינגלינג שכולל משקאות ונשנושים בעמידה אקראית - מתקבלת תמונת אווירה שהיא הרבה יותר גדולה ממה שבפועל תלוי על הקולבים.
הפרשנות של קסטרו לעונה הנכנסת כוללת דנים בשילוב פנינים, חליפות מכנסיים רחבים וז'קט קימונו בדפוסי פסים או פרחים במרקמים חורפיים, וסדרה לבנה שכוללת קרושה ותחרה כמענה לתקופת החגים הקרובה. מגמת הארמי ממשיכה באינטרפרטציות חדשות, כך גם העור והקטיפה. באגף הטרנדים סימנו וי בין היתר על דפוסים אוריינטליים, שרוולי פעמון, טקסטילים פרוותיים, משבצות, טוויד וכן החלום האמריקאי באדום כחול ולבן.
גם באגף הגזרות נראה שניתנה מחשבה לקשת רחבה של מבני גוף וצרכים, כמו חצאיות מידי רחבות לצד שמלות מיני הדוקות, ומחשופים עמוקים לצד אופציות שיתחבבו על קהל צנוע יותר.
בקולקציית הגברים ניתן דגש על מראה אדג'י וגולמי יותר עם בלוקי צבע חזקים, מכנסי פנסים בגרסאות שונות לצד הסקיני האהוב, ומראה אורבני בנוסח הגאון התורן דמנה גווסאלייה, המעצב הראשי של קולקטיב האופנה החתרני מפריז וטמנטס. .
טווח מחירים: נשים - 49.90-799 שקלים; גברים: 49.90-499 שקלים; להשיג באתר ובחנויות הרשת ברחבי הארץ.