ימים אחדים אחרי התצוגה המדוברת wangfest# שנערכה באווירת פסטיבל בשכונה הטרנדית בושוויק, מזרחית לוויליאמסבורג שבברוקלין, משחרר המעצב אלכסנדר וונג את קמפיין הסתיו החדש. בעידן שבו בתי האופנה המובילים עסוקים בלמצב מחדש את ערכי המותג, בתפיסות יצירתיות הקוראות תיגר על התצוגות הסטנדרטיות של שבוע האופנה - לא מפתיע שגם מסעות הפרסום חורגים מגבולות הדוגמניות בצילומי סטודיו מושקעים. וונג הלך על קונספט ה"סקווד", מגמה חברתית מוכרת בעידן הרשתות החברתיות, בה חבורת בנות קבועה מבלה יחד.
הדימוי, שתועד בעדשת המצלמה של הצלם הנחשב יורגן טלר, מציג חבורת דוגמניות, בראשן בלה וקנדל, לבושות בסגנון "אוף דיוטי" על טהרת השחור, ונראות כאילו יצאו לבלות שניה לאחר שכבו הפלאשים בתצוגה.
עוד חברות באנטורז' הלוהט של וונג: אנה איוורס, בינקס וולטון, קט מקניל, לקסי בולינג ונטלי ווסטלינג. באווירת החברה הסגורה והנחשקת, הבנות יוצאות לבילוי ובסופו מתנקזות ללופט גראנג'י בתמונה אינטימית בה כולן נועלות מגפונים מעל גרבונים שחורים עם הכיתוב "No After Party", וחלק עליון טופלס. לנו דווקא נראה שזו המסיבה הכי שווה בעיר.
מי שרוצה להצטרף, מוזמן לרכוש את האביזרים הממותגים שנותנים את הטון הבועט בקמפיין - מאפרה, ניירות גלגול, מצת, פותחן בקבוקים וכוסות לשוטים, שיוצרו במהדורה מוגבלת ויצורפו לכל קניה באתר האונליין ובחנויות המעצב.