בווידיאו: ג'יג'י חדיד בקמפיין של הקולקציה החדשה.
יש שיתופי פעולה בין מעצבי-על ואושיות אופנה שהיו צריכים לקרות. זה של ג'יג'י חדיד וטומי הילפיגר הוא אחד מהם. אחרי שבתחילת השנה הודיעו הטופמודל והמעצב האמריקאי על השקת שתי קולקציות משותפות נוספות, בימים אלו מושקת (גם בארץ) הראשונה מבין השתיים, קולקציית סתיו 2017 (השניה היא לאביב 2018). קולקציית הילפיגר הרגילה היא דוגמא לאופנה אמריקאית שימושית טובה, אבל הפריטים מתוך שיתוף הפעולה עם חדיד תורמים לה וייב צעיר וסקסי.
מה שיפה הוא החיבור הטבעי בין המותג לדוגמנית. כובעי הצמר, תיקי הנשיאה, תיקי הגב, חולצות הבטן, חולצות הפלנל, מכנסי העור, מכנסי הטרנינג, גרבי הברך, הסווטשירטים, מעילי הפוף, סוודרי האוברסייז - כולם פריטים שהתקשרו לסגנון של חדיד עוד לפני שקיבלה טלפון מהילפיגר. במסגרת הקולקציה, הם זוכים לפרשנות על בסיס הפילוסופיה של המותג, מה שאומר אופנת קולג'ים כל-אמריקאית עם וייב רוקיסטי מבוקר. על ג'יג'י חדיד זה נראה נפלא, והיא כמובן מככבת בקמפיין חובק עולם.
החל משמלות סליפ, דרך מגפונים צבאיים, ועד לחולצות משובצות - רוח הניינטיז נושבת פה בחוזקה. יש גם הרבה פריטים עם קריצה לעולם האתלטיקה והספורט, כשהפונקציונליות מכוונת אל חייהן של צעירות באשר הן; בפסטיבלי מוזיקה, ביומיום ברחובות העיר הגדולה, בסופי שבוע רגועים, בסביבת הקמפוסים והמעונות, ובסיבוב בקניון או בשוק פשפשים. החומרים הם בעיקר דנים, צמר, עור מבריק, ויניל, קטיפה ופלנל. הצבעים הם צבעי טומי מובהקים, מה שאומר כחול-נייבי, שחור, לבן, ואדום. הרבה אדום.
קשה לפספס את לוגו המותג, את ה-H הגדולה, את GIGI או את GH. חלק מהלוגואים מעוטרים בניטים ובטרטן. צעירים אוהבים מותגים, והם נראים הכי טוב כשהם מרוצים, גם בלי הבטן השטוחה והרגליים הארוכות של גי'גי'. פה ושם תראו גם פריטים לנשים ממשבצות גיל גבוהות יותר, כמו למשל תיק הנשיאה הבוהק, נעלי הסירה המחודדות, ואפילו סקיני העור. עם אבזור בוגר, אלו פריטים שישלימו מראות פאשן מרשימים המאפיינים יותר את העשור השני של המילניום השלישי, ופחות את שנות התשעים. בסך הכל, קולקציה שימושית ונעימה למראה ולמגע.
טווח מחירים: 199- 6,490 שקלים. להשיג בחנויות טומי הילפיגר, ברשת פקטורי 54 ובאתר.