בואו נודה, במציאות של ימינו כמעט כל אחת מאיתנו יכולה בכיף לוותר על פעולת השופינג לשנתיים ועדיין יהיה לה המון מה ללבוש ולנעול. מצד שני, אצל כולנו קיימים היצר והצורך להמשיך ולקנות עוד ועוד במידה זו או אחרת, מה שמוליד רגשי אשמה מבלבלים רגע אחרי גיהוץ הכרטיס.
הנה משהו שיכול לעזור לייסורי המצפון הנלווים לשופינג להחליק בגרון קצת יותר בכיף: מיזם "Silverline" הרותם את הכוח הצרכני שלנו לטובת קידום שוויון לנשים, נערות וילדות בישראל. עורכות הדין קרן שמש פרלמוטר וד"ר גלית דשא, העומדות מאחורי הסיפור, מחברות בין עסקים לעמותות הפועלות בתחום על ידי גזירת חלק מההכנסות שלהם לטובת פעילות המקדמת שיוויון מגדרי. הידיעה כי הכסף שלנו כצרכנים מושקע בערכים בעלי משמעות של נתינה חברתית למען קהילת הנשים רלוונטית יותר מתמיד, ברוח התקופה.
אחד המותגים המשתתפים במיזם הוא מליסה. הדיל הוא כזה: עבור כל רכישה של זוג נעליים מקולקציית סתיו-חורף 2017/18ייתרמו 27 שקלים לסילברליין. במקרה או שלא, הנרטיב של כוח נשי מהווה גם את ההשראה לקולקציה החדשה, שמושפעת מסיפורים אמיתיים של נשים לאורך ההיסטוריה אמניות ויוצרות מתחומי ההיפ-הופ, המוזיקה והפילוסופיה וכן הוגות דעה ומובילות דעת קהל.
דרכן מספרים במותג מליסה את הסיפור מאחורי הנשיות, שכן "להיות אישה זה לא רק מונח ביולוגי, פיזיולוגי או אינטלקטואלי" (סימון דה בובואר, אחת מדמויות ההשראה). אוסף הנעליים מורכב ממשחק בין עדינות לעוצמה, וכולל בתוכו מגמות עכשוויות כמו מיולס, סוליות טרקטור, סניקרס, עקבי צ'נקי, מגפיים ונעלי אוקספורד לצד מרקמי קטיפה ורקמות.
טווח מחירים לנעלי נשים: 299-749 שקלים. תוקף המבצע: עד ה-19 בנובמבר. להשיג ברשת חנויות סטורי ובאתר.