הדשא של השכן תמיד נראה ירוק יותר, במיוחד של הבריטים ובוודאי של ASOS. חנות האופנה המקוונת שהייתה השראה ישירה וגלויה לטרמינל X, אתר המכירות החדש של קבוצת פוקס, התגלתה כמודל חיקוי מצוין. הממשק הידידותי, יחד עם היצע שכולל כמה מותגים אהובים במיוחד על קהל הצרכנים המקומי, עשה את שלו.
על פי הנמסר, תוך 48 שעות לאחר עליית האתר לאוויר, חיסלו הגולשים הישראלים את מלאי מעילי יוניקלו ורבים מפריטי אורבן אאוטפיטרס. מבין 40 המותגים המוצעים באתר, כולל כמה שלא שווקו בארץ קודם, השניים האלו מובילים בדירוג הרכישות. ייתכן שהמשלוח החינמי והמהיר שיחק גם הוא תפקיד בפיתוי שלקוחות רבים לא עמדו בו. כל פריטי יוניקלו נכון לעכשיו הם בגדר "out of stock", ורבים מאלו של אורבן הם בסטטוס של "last call", כלומר פריטים אחרונים במלאי.
מותג הקז'ואל היפני יוניקלו, שקבוצות קמעונות מקומיות רבות ניסו ללא הצלחה לזכות בזיכיון עליו, אהוד במיוחד בארץ. היצע האתר, שכלל עד כה רק מעילים, התגלה כפופולרי ביותר, ככל הנראה גם בשל מזג האוויר הגשום. הצלחה נוספת רשם גם המותג האמריקאי אורבן אאוטפיטרס. למרות התמחור הלא נמוך, גם הוא אחד האהובים על ישראלים. כמו איקאה וזארה בזמנו, שקיות המותג נראות הרבה בידי ישראלים השבים מחו"ל. מטעם קבוצת פוקס נמסר כי המלאי יחודש בהקדם.