ביוני 2015 דיווח הניו-יורק טיימס שהמכירות במחלקת הנשים ברשת ג'יי קרו צונחות עקב אי תגובה של המותג לשני טרנדים שיווקיים: אופנה מהירה זולה וביגוד כושר. בנובמבר שנה שעברה סגרה הרשת את מחלקת שמלות הכלה שלה, ובאפריל השנה פוטרו 250 עובדים ממטה החברה. אבל השינוי העיקרי והמפתיע באותה תקופה היה עזיבת המנהלת הקריאטיבית ג'נה ליאונס לאחר 26 שנים. זה היה סופו של עידן. מי שנודעה כ"האישה שמלבישה את אמריקה", הפכה להיות גם הפנים של נפילת ג'יי קרו.
ככל הנראה, רשת הביגוד האמריקאית המציעה מאז ייסודה ב-1983 ביגוד קז'ואלי אופנתי ונודעה בצבעוניות ובעירוב סגנונות (מראה החליפה המחויטת עם הסניקרס הפך להיות מראה החתימה של ג'יי קרו) מוכרת פחות ופחות בשל נוהג הקנייה ברשתות טרנדיות וזולות יותר. אתמול פורסם ב-CNN שהחברה תסגור 39 חנויות. אולי לקייט מידלטון ומישל אובמה לא הייתה כל בעיה לקנות בג'יי קרו בכל פעם שהן רצו להציג אופנה נגישה, אבל קהל הצרכנים העדיף מותגים שהציעו אופנה דומה בתמחור נוח יותר. אז אם בביקור הבא שלכם בניו-יורק תרגישו שמשהו חסר לכם בין גאפ, ויקטוריה'ס סיקרט וסטארבקס, תדעו שזה ג'יי קרו.
מייק ניקולסון, ראש חטיבת הסחר בג'יי קרו, מסר: "אנו מחויבים לשינויים ובמיוחד לאג'נדת 'כל מה שדיגיטלי קודם לכל'. סגירת חנויות היא חלק ממהיערכות הזאת".
39 החנויות, מספר כמעט כפול ממה שתוכנן מראש, ייסגרו עד סוף ינואר 2018. ההחלטה התקבלה לאור ירידה במכירות והפסד של 161 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של השנה. מצוקת המותג מאפיינת את התקופה. מותגי ביגוד המוני כמו גאפ, אמריקן איגל ו-Guess סגרו גם הם חנויות השנה. עתיד הסחר הקמעונאי, למי שעוד לא הבין, הוא ברשת.