בחודשים האחרונים נראה שהצ'אקרה של קרן וולף נפתחה, והיא דוהרת במרץ אל עבר הבמות הכי נחשקות בעולם. מי שעוקב אחרי חשבון האינסטגרם הבלינגי שלה קיבל ביומיים האחרונים מנה גדושה של גלאם, עם תכשיטים בעיצובה שמככבים בהפקה מערכתית בווג ברזיל ובנוסף מעטרים את ליידי גאגא בצילומים בחוף הים של מיאמי.
מעבר לגאווה המקומית ולריגוש שבעניין, פנינו לוולף, שם ותיק ומוכר היטב בנוף המקומי, לברר איך נוצר הטוויסט החדש בעלילה ואיך הפכה פתאום לסינדרלה המקומית הכי מדוברת מעבר לים (טוב, אולי קצת אחרי גל גדות). "זה הכי לא ככה", היא ממהרת להבהיר, "מדובר בעבודת נמלים ובעשייה של כמה שנים. לא שזה לא מרגש אותי בטירוף וגם מפתיע, אבל אלו פירות של השתתפות בתערוכות, פגישות, פרזנטציות, שיתופי פעולה והמון אנרגיות שאני משקיעה בשוק הבינלאומי".
אז איך מגיעים לליידי גאגא?
"זה התחיל מקולקציית 'פה גדול' ותכשיטי השפתיים. משהו בטיימינג היה מדויק וזה יצר באזז ופניות אליי מכל העולם. הצלם ניק נייט והסטייליסטית אנה טרווליאן פנו אליי עבור הצילומים של קיילי ג'נר במגזין v האמריקאי, ואחרי זה נייט פנה אליי שוב בבקשה שאעצב לו שני פיסים לאתר שלו showstudio, בו הוא אוצר בפינצטה פריטים מתחומי האמנות והאופנה. ככה התחיל כדור שלג".
"אז בהקשר הזה, קיבלתי לפני שבועיים מייל עם הכותרת קרן וולף לליידי גאגא", מספרת המעצבת לוואלה! אופנה. "חשבתי שצוחקים עליי עד שהבנתי שהם רוצים את הפריטים תוך יומיים בארה"ב. וזה היה ביום ראשון שזה וויקנד שם, ואין כמעט שירותי משלוחים. הפכנו את העולם בשביל זה וניר בעלי כמעט עלה על טיסה כשליח. בסוף החבילה הגיעה בזמן, ממש נס, אבל לא שמעתי מהם וחשבתי שבסוף לא השתמשו במה ששלחתי. אתמול הגיעו התמונות והתרגשתי בטירוף".
"קורה המון שבסוף לא קורה", היא מדגישה, "כבר שלחתי לא פעם תכשיטים לווג במיוחד ולפעמים המשלוח לא מגיע בזמן, או שברגע האחרון זה לא מצטלם מכל מיני סיבות שאני בכלל לא מעורבת בהן, אז לא התעכבתי על זה בכלל. אני שולחת ומנמיכה ציפיות. כשהבסיס בישראל זה לא פשוט להתנהל ברמה הבינלאומית, ודברים מתפספסים, בהתחלה לקחתי ללב כל מקרה כזה אבל זה המחיר, אני בוחרת לגדל את הבנות שלי בארץ ולוקחת בחשבון שהפריצה הגדולה תקרה בקצב אחר. שם בחו"ל הם בכלל לא מודעים לזה שאני בישראל רוב הזמן, אז הם מבקשים מהרגע להרגע ולא תמיד יש אפשרות".
הפעם זה הצליח, ולא רק עם הליידי. ווג ברזיל הקדישו הפקה שלמה לתכשיטים שמתוכם 70% בערך בעיצובה. "עם הזמן ובאמצעות הנסיעות שלי לניו יורק, נוצרים קשרים לאט לאט, ואפילו שאני בלי יחסי ציבור מסתבר שעבודה קשה, נאמנות לעצמך, התמדה וסבלנות עובדים טוב ביחד", היא מסכמת ומוסיפה מסר נוסף: "מה שמרגש זה גם הקשרים שנוצרים באופן אורגני, למשל ניו הרט, הסטייליסטית שעשתה את ווג ברזיל, היא מסוריה. ישר אמרתי לה 'מה אנחנו שכנות, אנחנו משפחה'. יש משהו בתקשורת שלנו שמאוד מרגיש דומה, ממש בית. העולם נהיה קטן. דרך אמנות ואופנה אפשר ליצור המון גשרים".