נהוג לחשוב שרק נשים הן מטורפות מספיק בשביל להשקיע סכום של דירה קטנה (לא בתל אביב) בפריט לבוש מעוצב וייחודי. אבל מאסימו פיומביני, שקיבל את מושכות הניהול של בית האופנה בלמיין, טורף את הקלפים מחדש במהלך שגורם למגפי הניקי-קריסטל של סן לורן (10,000 אירו) להחוויר. אסטרטגיית הצמיחה החדשה להעמקת תדמית הקז'ואל של המותג הביאה את המעצב הראשי, אוליבייה רוסטאן, לשים הפעם את הז'יטונים בקולקציית הגברים לקדם-סתיו הבא, ולעצב ז'קט בייסבול רקום בקריסטלים עם תג מחיר של 40,000 דולרים.
הווייב הספורטיבי והכיתוב "בלמיין ארמי" בגב יכולים להטעות אולי, אבל חודשיים של עבודת יד דקדקנית שמו אותו בצדק בליין הקוטור של בית האופנה הצרפתי. "כשהעבודה עליו הושלמה, זה הרגיש כמו כריסמס, בדיוק מה שרציתי", סיפר רוסטאן מוקדם יותר השבוע במהלך סיור עיתונאים להצגת הקולקציה.
האתר wwd מדווח על עוד וייבים ספורטיביים נוספים כחלק ממגמת השינוי שעוברת על המותג היוקרתי, כמו הרחבת קטגוריית הדנים, בד הג'רזי והסריגים. המטרה המוצהרת היא לא לוותר על לקוחות טווסיים כמו ג'סטין ביבר, כריסטיאנו רונאלדו וקניה ווסט, ובמקביל למשוך קהל גברי רחב יותר שמחפש את האיכות והסטייל של בלמיין גם ביומיום.
"הגישה שלי הייתה גם מה אני רוצה ללבוש בחורף הבא", הסביר המעצב, "כלומר להיות זוהר מבלי להרגיש מגוחך, ועדיין להישאר בטריטוריה שמשקפת את אוסף הנשים עם כל הרוקנ'רול והגלאם המוכרים". סביר להניח שכמו בסיפור המגפיים של סן לורן, לא נראה בפועל גברים מסתובבים ברחוב בז'קט המנצנץ ששוקל חצי טון בערך, אבל הערך האמיתי של הפריט הוא אור הזרקורים שמופנה בזכותו לממלכת הגברים של המותג, והגדלת המכירות אליה פיומביני מכוון באופן ברור.