בווידיאו: קים קרדשיאן מתארחת בתכניתה של אלן דג'נרס ולובשת פריטים מהקולקציה החדשה.
כשיש לך מותג משלך ואשתך היא קים קרדשיאן, אין לך צורך ביחסי ציבור או באנשי שיווק, כי יש לך בבית את הפרנזטורית הטובה ביותר. אחרי שבתחילת החודש דהרה כוכבת הריאליטי בת ה-37 בלא פחות משישה לוקים ביום אחד - כולם של Yeezy, מותג האופנה האישי של בעלה הראפר - כעת היא מגדילה ראש תרתי משמע, ומתאימה את צבע השיער לבגדים מהקולקציה החדשה.
אמש היא נצפתה בלוס אנג'לס עם שני ילדיה, נורת' וסיינט, כשהיא לבושה מכף רגל ועד ראש בפריטים בגוון כחול-קרח - חידוש מבית המותג שהתמקד עד כה בשחור, חום ואפורים למיניהם. המטרה העיקרית לקדם גם את מגפי Yeezy 350 התכלכלים, כשכל האמצעים כשרים.
לפני כשבועיים עלתה קים על המוקד של ציידי ההעתקות האופנתיים עם מותג הילדים kid supply המשותף לה ולבעלה. מה שזיכה אותה בכבוד המפוקפק היו שני דגמים בעלי שם ודמיון מחשיד לעיצובים של שניים מהמעצבים הכי מוערכים בתעשייה - "שמלת דמנה" ו"מעיל ריי", כשהריפרור הברור הוא לדמנה גווסאליה, מעצב המותג הבועט Vetements ובית האופנה בלנסיאגה, וריי קוואקובו, המעצבת האניגמטית שעומדת מזה 40 שנה מאחורי בית האופנה קום דה גרסון.
"אני אוהבת להכין פיסים שלא ראיתי בעיצובים לילדים", סיפרה קרדשיאן בראיון לווג לא מזמן, כשדיברה על הבייבי החדש יחסית של המשפחה, ובכך לתחושתה פטרה את עצמה מלתת הסברים בנוגע לגניבת עיצובים.