סוף שנת 2017 סימנה את אדווה אבואה כטופ-מודל הכי חזקה בעולם האופנה. את תואר דוגמנית השנה של מועצת האופנה הבריטית היא קטפה לא רק בשל יופיה השברירי והלוק הייחודי שכולל קרחת בגוון נחושת, פנים מלאי נמשים ועור בגוון שוקולד (אם ג'ינג'ית ואב שחור), אלא גם בזכות הפעילות האקטיביסטית שלה כמקימת פלטפורמה אינטרנטית להצפת השיח הנשי בנושאי מיניות, דימוי גוף וגזע.
אבואה אמנם מדגמנת כבר לא מעט שנים, בהן לדבריה הייתה מכורה לסמים קשים, סבלה מדיכאונות והפרעה דו קוטבית שאף הובילו לניסיונות התאבדות, אבל ברזומה שלה קשה למצוא המון קמפיינים נחשבים.
כעת, בגיל 25, הקריירה שלה מעלה הילוך במסע פרסום חדש לבית האופנה הבריטי הוותיק והנחשק ברברי (הנמכר בארץ בפקטורי 54), בו היא משתתפת על תקן פרזנטורית, מפיקה ויועצת קריאייטיב.
יחד עם הצלם יורגן טלר ומעצב הבית והמנכ"ל הפורש כריסטופר ביילי, היא הגתה את קונספט הצילומים ובחרה ללהק בני משפחה וחברים טובים לטובת צילומי הקמפיין באווירת אלבום תמונות אינטימי. את החבורה העליזה תיעד טלר במגרש הביתי בצפון לונדון, ליד תעלת ריג'נט, בסדרת תמונות בעלות אופי חמים, ספונטני ואופטימי, כשהם מדגמנים פריטי מפתח מהקולקציה החדשה של ליין המשבצות האיקוני.