בשמלת כפתורים מטאלית ונשפכת, כשהיא בתחילת החודש התשיעי להריונה השלישי, משיקה המעצבת מאיה נגרי את קולקציית הקפסולה "MOTHERHOOD" בסימן נשיות, הריון, אמהות ובנות. "כל מי שמכיר אותי יודע שהמותג הזה קיים כי לא היה לי מה ללבוש", פותחת נגרי את הפרזנטציה המצומצמת כשלצידה בתה עלמה בת ה-8. "אז עכשיו בהריון, מצאתי שבגזרת הבייסיק ליומיום אני מסתדרת איכשהו, אבל כשאני רוצה ממש להתלבש יפה חסרים לי פיסים. אני גבוהה וארוכה וקשה לי למצוא בגדים". ובמילים אחרות, אם את גבוהה וארוכה כמו מאיה - הרווחת, ואם את בהריון - אז בכלל.
קו הילדות המקביל נולד באדיבות עלמה. "זה קרה בשבת בבוקר לא מזמן", היא מספרת, "כשעלמה מדדה אוברול שתפרתי לעצמי עבור חגיגות יום הולדת 40. היא אמרה לי 'אמא, תראי, זה באורך שלי', ואז הבנתי שאני צריכה לתפור לה גם כזה. בסוף החלטתי לעשות לעלמה את כל הבגדים שיש לי ושאני לא רוצה שהיא תיגע בהם".
קו בגדי הערב הנוצץ מכיל עשרה דגמים לנשים ושישה בגזרת המיני-מי, וכולל מעיל פרווה סינתטית צבעוני, שמלות וגלביות בגוונים מטאליים, וולנים, שרוולים מתרחבים, שמלה א-סימטרית חושפת כתף בכחול רויאל, קימונו מוזהב, אוברול צמוד וחליפת קטיפה מלטפת. "הדבר היחיד שמטריד אותי כרגע", מסכמת מאיה, "זה שאני לא אספיק ללבוש את כל הקולקציה כי אני נרדמת כל ערב בשמונה".
טווח מחירים: בגדי נשים 790-1295 שקלים, בגדי ילדות 390-490 שקלים, צעיפים 50 שקלים. להשיג בחנויות המעצבת.