לא ייאמן, אבל עד כה מדונה לא השיקה כל בושם על שמה. רק בימים אלו בת ה-53 החליטה סוף סוף לעשות מה שכמעט כל כוכבת הוליוודית, דוגמנית על או כוכבת ריאליטי עם סרטון פורנו ביתי עשתה לפניה, ולהשיק בושם.
השם הנבחר, אמת או חובה Truth or Dare, הוא גם שמו של סרט תיעודי בכיכובה של מלכת הפופ משנת 1991, אשר עקב אחר סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה 'בלונד אמבישן'. הבושם הוא חלק ממיזם לייף סטייל חדש של מדונה הפונה לנשים בגילאי 27 עד 50 וכולל גם אקססוריז, נעליים, תיקים והלבשה תחתונה. המוצרים ישווקו רק בסניפי רשת 'מייסיס' בארצות הברית החל מ-26 מרץ, ובמדינות אחרות בעולם החל ממאי.
לצורך קידום ראשוני של היוזמה, שכרה מדונה בתחילת החודש שני דוגמנים אשר מסרו בקבוקים של הבושם לעורכי מגזינים ואתרי אופנה.
בהודעה רשמית מסרה הזמרת שההשראה לבושם באה מגברת יקרה לליבה במיוחד - אימה המנוחה. "הזיכרון המוקדם ביותר של אמי הוא ניחוח הבושם שלה. תמיד היה לה ריח של פרחי גרדנייה וטוברוזה. שילוב משכר, נשי ומיסתורי. ניחוח Truth or Dare יכיל רמיזות של פרחים נרקוטיים שיאוזנו בריחות וניל ועץ." בנוסף היא גם מציעה פרשנות קצרה לשם הבושם:
"האמת: הכפילות. חטא הוא התאום שלי. ניגודים שמושכים ודוחפים. החובה: לחשוף מה מסתתר מתחת. אפשרות אינסופית. בתוך המתח הזה, אנו מוצאים את האני האמיתי שלנו".
אלמנט הכפילות עליו מדברת מדונה, הוא מה שעומד מאחורי עיצוב תמונת הפעמיים-מדונה של קמפיין הבושם, אשר שוחררה בסוף השבוע ברשת. התמונה צולמה על ידי צמד צלמי האופנה הנודעים מרט ומרקוס במסגרת סשן צילומים לראיון שהעניקה מדונה במאי 2010 למגזין W.
בתמונת השחור-לבן נראית מדונה ככוכבת הוליווד הקלאסית (הקולנוע של השנים 1910-1960 לערך). בשיער בלונדיני מדורג באורך הכתף, גבות צרות, שפתיים כהות, שרשרת צלב ואבנים בוהקות, עגילים צמודים אלגנטיים ומבט מהורהר, היא מזכירה כוכבות עבר כמו מרלן דיטריך, ג'יין הארלו או גרטה גארבו - סטיילינג מהוקצע המשלב קלאסיקה עם סגנון אישי. בסך הכל מראה אלגנטי הרחוק מזה הטראשי-פרובוקטיבי שנקשר לכוכבת לא פעם בעבר הלא רחוק, כמו למשל זה מעטיפת אלבומה האחרון 'הארד קנדי' (2008). מעניין לציין שמדונה הצדדית בתמונה היא אינה השתקפות מראה כמו שנדמה ממבט ראשון, אלא פשוט תמונה נוספת שלה בעיניים עצומות, שפתיים פעורות והבעה, איך לא, של אהדה עצמית.