בשנים האחרונות נראה שקריירת הפופ והמשחק של ג'סיקה סימפסון מדשדשת, אבל עסקי האופנה שלה משגשגים. בת ה-31 הנמצאת בימים אלו בהריון מתקדם, השיקה את הלייבל הפרטי שלה הכולל ביגוד, הנעלה, בישום ואקססוריז לפני כחמש שנים, ולפי יומון האופנה wwd מגלגלת היום כמיליארד דולר בשנה. אבל הצלחתה של הבלונדינית הטקסנית לא נובעת בדיוק מחזון יוצא דופן והבנה מעמיקה בכל הנוגע לאופנה. לא מעט מפריטי האימפריה הצומחת שלה הועתקו ממותגים מבוססים יותר, עם הצלחה מוכחת. לאחרונה דגם סנדלי עקב קיציים שהשיקה דומה באופן שאינו משאיר ספק כי מדובר בהעתקה לדגם מ-2010 של כריסטיאן לובוטין, מעצב אופנת הנעלה צרפתית יוקרתית. מלבד הסוליה, אין הבדל נראה לעין בין שני הדגמים. אצל לובוטין כמובן, החלק התחתון של הסוליה צבוע אדום סמלו המסחרי הידוע של המעצב הצרפתי.
הדגם של סימפסון המכונה "אוונג'לה" (Evangela) נמכר ב-98 דולרים (כ-367 שקלים). הדגם המקורי של לובוטין , "סטאראטטה" (Staratata) נמכר בהצלחה עם השקתו לפני כשנתיים ב-995 דולרים (כ-3,720 שקלים) ואזל. בעקבות ההצלחה, הוא הושק מחדש בגוונים חדשים.
דגם הפיפ-טואו הטרנדי, עם רצועות זמש מתלפפות בוורוד פוקסיה עם שוליים צהובים, עקב סטילטו וסוליית פלטפורמה בסגול לבנדר, אף נראה על הכוכבת בתמונות קמפיין חדש לליין הנעליים שלה.
בימים אלו מנהל כריסטיאן לובוטין מאבק משפטי בחזית אחרת, נגד איב סן לורן, לצורך הגנה על סמלו הסוליה האדומה. בטענה שמדובר בסמל מסחרי מקורי, כריסטין לובוטין דורש שבאיב סן לורן יחדלו לייצר ולשווק נעליים עם סוליה אדומה וגם יפצו אותו במיליון דולרים עבור נזקים. מכל מקום, באוגוסט שנה שעברה, שופט אמריקאי דחה את הדרישה על רקע ספק הקיים בתוקפה של הסוליה האדומה של לובוטין כסמל מסחרי מוגן.
למרות פסק הדין, סימפסון, מצידה, בחרה שלא לא להעתיק, את הסוליה האדומה לדגם שלה, בניגוד לכל השאר. מכל מקום, הצרפתי לא יוכל לתבוע אותה ולהאשימה בהעתקה, כיוון שנכון להיום ביגוד ואקססוריז בארצות הברית, בניגוד לאמנות, אינם מוגנים בזכויות יוצרים. סנדלי ג'סיקה סימפסון, למרות השיבוט המצמרר, אינם מפרים שום חוק.