הערב (ראשון) יתקיים בניו אורלינס הסופרבול, המשחק המכריע בליגת הפוטבול האמריקאית. המשחק המתקיים ביום ראשון האחרון של ינואר או הראשון של פברואר ('סופר סאנדיי'), נחשב לאירוע חגיגי ושידורו הטלוויזיוני הוא באופן מסורתי בעל רייטינג גבוה במיוחד, מה שהופך אותו לבמה הפרסומית היוקרתית ביותר בטלוויזיה האמריקאית.
השנה ישלמו חברות מסחריות לרשת CBS, המשדרת את המשחק, ארבעה מיליוני דולרים עבור פרסומת בת חצי דקה. רובן המכריע של יותר משלושים הפרסומות שישודרו במהלך המשחק הערב הן למוצרי צריכה כמו משקאות קלים, בירה, מכוניות יוקרה, חטיפים, וכדומה. אגב, בר רפאלי תככב בפרסומת של חברת המדיה האמריקאית 'גו דדי' המבוססת על קונספט "כשהסקסי פוגש את הפיקח", ובה הדוגמנית הישראלית מנשקת בלהט גיק ממושקף וסמוק לחיים.
אבל דווקא פרסומת אחרת, מתעשיית האופנה, צפויה להיות לוהטת הרבה יותר. מותג האופנה האמריקאי קלווין קליין המשיק בימים אלו קו חדש של הלבשה תחתונה ללא כל תפרים ('קונספט 360'), יציג בפרסומת לוהטת כמה מדגמי התחתונים לגברים מתוך הקולקציה. אגב, חברת תפרון הישראלית, על פי הנמסר מטעם דוברה הרשמי, אחראית על פיתוח הליין החדש. בפרסומת מככב הדוגמן האמריקאי מתיו טרי אשר משמש כפני קלווין קליין מאז ינואר 2012 ואף הצטלם למודעות הג'ינס של המותג לצד לארה סטון. קונספט הפרסומת - האדם נגד המכונה. מעניין מי לוקח?
טרי הוא עוד דוגמן בעל גוף מפוסל-מושלם בסדרה של דוגמני המותג האמריקאי הנראים כולם כמו גרסת בשר ודם מודרנית לפסל מטיל הדיסקוס היווני קלאסי של מירון. לפי טיזר ויראלי בן 16 שניות ששוחרר לפני יומיים ברשת, נראה שטרי בתחתונים נטולי התפרים של קלווין קליין הולך להיות הדבר החם ביותר בסופרבול השנה, כולל ביונסה. גם מי שלא מבין כלום בספורט האמריקאי, אבל אוהב תחתונים נוחים וגברים מצודדים, מומלץ לו לקום לפנות בוקר ולצפות בשידור הבכורה של הפלא עם שש הקוביות המוצקות שלו.
לא חייבים את בר: בכורה לפרסומת קלווין קליין הערב בסופרבול
3.2.2013 / 14:06