לאחר שהשיקה בושם וליין אופנה על שמה עם המותג ריבר איילנד, ריהאנה פונה עכשיו לתחום היופי, וליתר דיוק לאיפור.
זוכת הגראמי, שחגגה השבוע יום הולדת 25, תשתף פעולה עם חברת הקוסמטיקה מאק - MAC בהשקת ארבע קולקציות איפור, החל מחודש מאי השנה.
אתמול (רביעי) פירסמה הזמרת באינסטגרם שלה תמונה של המוצרים הראשונים וכתבה: "נכון בייבי. אני נערת מאק עכשיו! מוצרים ואריזות שעוצבו לפי שרטוטים שלי! תודה לצוות הנהדר במאק על ההזדמנות לשחק ולחלוק את השיט האהוב עלי עם המעריצים".
המוצר ראשון שיושק יהיה רירי ווי (RiRi Woo), שפתון בהשראת שפתון מאק האהוב עליה רובי ווי (Riby Woo). השקתו תתקיים בחנות פופ אפ שתיפתח לשם כך מרכז ברקליס בברוקלין, מגרש מקורה רב-תכליתי ברובע בפינת אטלנטיק אווניו, בימים 4-5 במאי. אותו זמן גם ייפתח סיבוב ההופעות של ריהאנה 'דימונדס' (Diamonds).
"כשחושבים על איפור, הדבר הראשון שעולה לראש הוא מאק", אמרה ריהאנה ליומון האופנה wwd. "לא משנה איזה צבע רוצים, מייד מחפשים אותו במאק. אני משתמשת במוצרי החברה בסיבובי הופעות כבר זמן רב ולכן שיתוף הפעולה הוא טבעי עבורי. תמיד אהבתי איפור ותמיד אמרתי שאם אשתף פעולה עם מותג איפור, זה יהיה עם מותג אמין".
למרות שמאק שיתפו פעולה בעבר עם ידוענים, בין היתר בת' דיטו או עורכת האופנה קרין רויטפלד, זוהי הפעם הראשונה שהמותג מתכנן שיתוף פעולה לטווח ארוך. "תמיד אמרנו שבמאק אוהבים ללכת לדייט, אבל לא מעוניינים ביחסים", אמר ל-wwd ג'ון דאמסי נשיא קבוצת אסתי לאודר, חברת האם של מאק. "היחסים האלו עם ריהאנה הם ארוכי טווח המערבים פיתוח ארבעה גוונים ייחודיים". באופן מעניין, כשנשאל דמפסי על יחסיה הנוכחים והלא ברורים של ריהאנה עם כריס בראון, אקס שהיה אלים כלפיה בעבר, הוא ענה: "היא אישה בוגרת ומה שעושה אותה מאושרת, עושה גם אותנו מאושרים. החיים מורכבים. ואין לנו זכות להיות שופטים של איש". ריהאנה מבחינת אסתי לאודר, כפי שנמסר, היא "שותפה קרייאטיבית", תואר המלמד על מעורבות יצירתית על פני סתם הענקת שם מצדה של ידוענית.
ארבע הקולקציות שקיבלו את השם 'רירי [לבבות] מאק' מתאימות לכל גוון עור והן יושקו במהלך 2013. שמה וחתימתה של הזמרת יופיעו על אריזות המוצרים. שפתון רירי וו יימכר בהופעות של ריהאנה וברשת. בקיץ תושק קולקציה שנייה שתשווק גם היא ברשת. קולקציות שלישית ורביעית יושקו בחנויות בסתיו ולקראת החגים והפעם יוצעו עשרה מוצרים נוספים, כולל ריסים מלאכותיים, לק ציפורניים ותיק איפור, ועוד. שפתון רירי וו ייכלל בכל ארבע הקולקציות. קמפיין לקידום שיתוף הפעולה כבר צולם על ידי צמד צלמי האופנה מרט ומרקוס, אך פרטים לגביו עדיין בגדר סוד כמוס.