רשת האופנה H&M הודיעה הבוקר על קולקציית הקפסולה הבאה שלה שיתוף פעולה עם המעצבת הפריזאית איזבל מארה. מארה, שאוחזת במותג אופנה הנושא את שמה, נחשבת כאחד הקולות הרעננים שיצאו מהבירה הצרפתית בעשור האחרון, והיא משלבת בין מראה בוהמייני סקסי אך נינוח לבין דיטיילים שבטיים נוסח ערבות אמריקה. המעצבת גם אחראית למספר להיטים, שזכו לגרסאות רבות ברשתות האופנה, נוסח נעלי הסניקרס עם העקב המוסתר.
הקולקציה תושק ב-14 בנובמבר 2013 בכ-250 חנויות H&M ברחבי העולם. בישראל היא צפויה לנחות בסניף עזריאלי בלבד. בעוד שמארה מעצבת לנשים בלבד בימים כתיקונם, בקולקציית הקפסולה הזו היא תציע גם אוסף פריטים לגברים, לראשונה בקריירה שלה. אמנם פרטים קונקרטיים על רוח העיצוב עדיין לא נמסרו, אבל אפשר להניח כי ישולבו בקולקציית הקפסולה פריטי ג'ינס שטופים, גופיות אוויריות ומספר עליוניות עור במראה מכובס.
"שיתוף הפעולה הזה מאוד מחמיא לי", מסרה המעצבת, בת זוגו של מעצב התיקים ז'רום דרייפוס, בהודעה לתקשורת. "אני רוצה ליצור משהו אמיתי שנשים ירצו ללבוש בחיי היומיום שלהן בקלילות מסוימת שלדעתי אופיינית מאוד לפריזאיות: את מתלבשת יפה, אבל לא מקדישה לזה יותר מדי תשומת לב ועדיין נראית סקסית. הקולקציה מלאה באותה הקלילות. אפשר לשלב בין כל הפריטים לפי תחושת הבטן שלך".
החבירה עם מארה מסתמנת כבחירה יוצאת דופן עבור H&M. לאחר שבעונות האחרונות נטתה הרשת לעבוד עם מעצבים השייכים לבתי אופנת יוקרה נוסח ורסצ'ה או לנווין, הבחירה בכישרון צעיר יחסית עם תפוצה מצומצמת מארה השיקה את הקו הנושא את שמה באמצע שנות ה-90 - עשויה לרמז על אסטרטגיה חדשה.
קולקציית קפסולה משותפת ל-H&M ולאיזבל מארה
לירוי שופן
11.6.2013 / 10:34