רשת נעלי סקופ מחליטה לא להסתפק בנעלי נשים בלבד ובקרוב תשיק קולקציה ראשונה המיועדת לגברים. את המהלך היא תקדם בקרוב עם הפרזנטור החדש זוהר ליבה. בנוסף, לרגל הבכורה, הכריזה הרשת על קולקציית קפסולה מיוחדת עם הסטייליסטית ליאת אשורי.
לדברי הרשת, קו הגברים אמור לכלול מגוון רחב של כ-200 דגמים אשר מתוכננים להימכר בכל 55 סניפי הרשת. בקולקציה יוצעו נעליים במבחר סגנונות, החל מנעליים קלאסיות ועד נעליים המיועדות ליומיום, למשל מוקסינים, סניקרס, סנדלים, נעלי הליכה ועוד.
מנגד, קולקציית הקפסולה בעיצובה של אשורי תכלול כ-6 דגמים בלבד, שיוצעו למכירה במהדורה מוגבלת וינחתו בחנויות במהלך חודש מרץ.
"היה לי חשוב שכל אחד יוכל למצוא משהו ושלכל אחד תהיה את התשוקה להעיז", מספרת אשורי על התפיסה שהנחתה אותה בעיצוב אוסף הקפסולה. "היה לי חשוב לבטא את עצמי ושה-DNA שלי יהיה בקולקציה, אבל גם לשאוף שהנעליים יוכלו להתכתב עם הבנאדם ועם יותר מבנאדם אחד. בגלל שמדובר בפרויקט שהוא עדיין בתולי, שילבתי גם דגמים שהם על-זמניים, שכל אחד יכול להכיל אותם כמו מוקסינים או נעלי חליפה עם שרוכים. מצד שני, משם יצאתי למקום שהוא יותר אני - רוקנרול והשראה של נעליים צבאיות שיגיעו בגרסאות של עשויות מעור, או עם דיטיילים ספורטיביים וצבאיים".
טווח המחירים של קולקציית נעלי הגברים ינוע בין 99-249 שקלים.
הסקופ של ליאת אשורי
2.3.2014 / 11:46