ניר פלד נחשב כבר שנים לגילטי פלז'ר איכותי של יודעי דבר בסצנות האמנות, העיצוב וחיי הלילה המקומיים. כעת הוא יוצא מגבולות השוליים המחתרתיים ונוחת היישר בלבו הפועם של עולם האופנה באמצעות שיתוף פעולה מגניב במיוחד עם המותג הספורטיבי פומה.
האמן הגארפי התל-אביבי הידוע בכינויו פילפלד יצק את הלוגו החייתי של פומה אל האסתטיקה הייחודית שלו והדפיס את התוצאה על טי-שירטס, תידי בד, פוסטרים וג'אמפרים שחורים וספורטיביים אשר יוצרו במהדורה מוגבלת של 180 עותקים ממוספרים בלבד.
פלד שהתחיל ליצור כאמור בשוליים והפך לווירטואוז ששמו נידף למרחקים, שיתף פעולה כבר בעבר עם מוקדי עליה לרגל ליליים נוסח התדר התל-אביבי, ולחילופין עם הלייבל האלכוהולי אבסולוט אשר עבורו עיצב בקבוקי וודקה מופלאים - אך זהו שיתוף הפעולה האופנתי הראשון של האמן המוערך עם מותג אופנה בסדר גודל שכזה.
השת"פ המסקרן יושק הלילה (חמישי) במועדון החתול והכלב בתל אביב, שם תוצע הקולקציה במחירים מיוחדים לאירוע. לאחר מכן תעלה הקולקציה למכירה באתר של פילפלד. טווח מחירים: 90-400 שקלים.
כשאמנות, אופנה וספורט חוברים יחדיו: פילפלד עושה את פומה
4.12.2014 / 12:24