מאז 1995 מקדיש "וניטי פייר", מגזין אמריקאי לתרבות פופ ואופנה, את גליון מרץ לקולנוע ההוליוודי, ובמיוחד לסרטים ושחקנים המועמדים לפרס האוסקר אותה שנה.
השנה צילם את השער לראשונה צלם האופנה מריו טסטינו (רבים משערי "גליון הוליווד" הקודמים צולמו על ידי אנני לייבוביץ), ונראות בו קבוצה של שחקניות הוליוודיות צעירות ומבטיחות. תמונת השער מתקפלת לשלושה חלקים ו-11 הכוכבות צולמו על רקע טרקלין בהשראת הארט דקו של שנות ה-20. על השער השנה רו?ני מארה, מיה וואסיקובסקה, ג'ניפר לורנס, ג'סיקה צ'סטיין, אליזבת "ליזי" אולסן, אדפרו אודיה, שיילין וודלי, פאולה פאטון, פליסיטי ג'ונס, לילי קולינס ובריט מרלינג.
האחראית על תחום הסגנון והאופנה במגזין, ג'סיקה דיל, הלבישה את השחקניות בשמלות סאטן ונוצות בגווני פסטל רכים. בחלק השמאלי של התמונה (החלק ה"שווה" להיות בו בכל שער טריפטיכון של "וניטי פייר", כיוון שהוא למעשה תמונת השער הנגלית לעין מעל דוכן העיתונים), נראות ארבע מן המצולמות ומי שנחשבות להכי חמות בקבוצה; רו?ני מארה (27) ומיה וואסיקובסקה (22) לובשות רלף לורן, ג'ניפר לורנס (21) לובשת דונה קארן וג'סיקה צ'סטיין (30) לובשת ארמני. שתיים מן המצולמות פה מועמדות לאוסקר, רו?ני מארה ("נערה עם קעקוע דרקון" וג'סיקה צ'אסטיין ("העזרה"). מעניין שמארה שנקשרה לסגנון הפאנק גותי של דמותה בסרט, ההאקרית המוזרה ליסבת' סלנדר, הולבשה דווקא בלא פחות מוורוד בייבי. אבל בזכות השיער השחור ובמיוחד הפוני הקצרצר-ישר, לא קשה לזהותה. ג'סיקה צ'סטיין אשר בתפקידה כאשת פרברים דרומית בלונדינית המכונה על ידי שכנותיה כ"זבל לבן", נראית בשיערה הג'ינג'י הטבעי שסורק בסגנון הוליווד של פעם המתכתב עם שיער האש הזכור של ריטה הייוורת'. וואסיקוסבקה ולורנס, שתיהן באפור פנינה ובפנים המוטות לאותה זווית ימנית משלימות קומפוזיציה מוצלחת של תמונה מעידן הג'אז עם טוויסט עכשווי.
בחלקו האמצעי של השער, לא נדרשת חדות עין להבחין משמאל בבת דמותן של האחיות אולסן ישובה משמאל. אחותן הצעירה של התאומות הפשיאניסטיות ושחקנית מוכשרת, אליזבת "ליזי" אולסן (21), מי שנחשבת ל"איט גירל" של הקולנוע היום ול"איכותית" בבית אולסן (היא מסיימת בקרוב לימודי תיאטרון ב-NYU ונקשרה עד כה לקולנוע עצמאי) נראית מבוגרת כפי גילה בשמלת פראגמו סלווטורה תכלכלה עמוקת מחשוף וי. לעומת זאת, באמצע, כהת העור היחידה על השער (מה שגרר לא מעט ביקורת) אדפרו אודיה (33), שהשאירה רושם רב בתפקידה ב"פאריה" כלסבית בת 17 במשפחה שמרנית, נראית מחוייכת וצעירה מגילה בשמלת קרולינה הררה אפרורה אסימטרית, אחת השמלות היפות והמחמיאות בשער. מימין, שיילין וודלי (20) הזכורה לטוב מתפקידה כבתו הבכורה של ג'ורג' קלוני ב"היורשים" עבורו הייתה מועמדת לגלובוס הזהב לובשת סטרפלס מינימליסטי ורדרד של רלף לורן ומאופרת בכבדות - סגנון שלא מאפיין אותה אך התגלה כמחמיא למדי.
בחלק השלישי של השער, מופיעים באופן מסורתי הפרצופים הפחות "נחשבים" והפחות ידועים בקרב קבוצת המצולמות. באופן לא מפתיע, המעצבים האחראים על השמלות, מפורסמים יותר מן המציגות אותן. פאולה פאטון (37) יושבת משמאל בשמלת כתפיות לבנה של לוריין סקוט, צעיף נוצות ותסרוקת "פרינסס ליאה". פליסיטי ג'ונס (28), כנציגה הבריטית על השער, לובשת ברברי אפור מדיום ויושבת על צעיף פרווה לבן, אך מתאים. לילי קולינס (21), בתו של המוזיקאי פיל קולינס, לובשת שמלת כתפיות ספגטי אלמוגית של קלווין קליין אלמוגי שנראית עליה טוב ממה שהיא נראתה על דוגמנית המסלול. שיערה השחור סורק בסגנון שלגייה באופן לא מפתיע - היא מגלמת את שלגייה בקומדיית הפנטזיה הקרובה לצאת "מראה, מראה" (עם ג'וליה רוברטס בתפקיד המלכה הרעה). בריט מרלינג (28), גם מפיקה, תסריטאית ובמאית שכיכבה ב"ארץ אחרת", דרמת מדע הבדיוני זוכת פסטיבל סאנדנס, לובשת טומי הילפיגר תכלכל שבאופן ממש לא מקרי מזכיר את שמלת רלף לורן שלובשת רו?ני מארה - הילפיגר ידוע כבר שנים ככזה המקבל השראה יוצאת דופן מלורן.