וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחיר חשוב ללקוחות שלנו"

15.10.2013 / 18:58

איך נולדות קולקציות הקפסולה והאם יש להן עוד עתיד, מדוע מותגים חייבים להתמקד בקיימות ומה עושים בקשר לבנגלדש - ראיון עם מרגרטה ואן דן בוש, היועצת הקריאייטיבית של H&M

צילום: עידו שחם; עריכה: אמיר קוטיגרו; בימוי: בת גולן

מרגרטה ואן דן בוש, היועצת הקריאייטיבית של H&M, היא אחד הגורמים הבכירים במותג השוודי. במסגרת תפקידה היא אחראית על שיתופי פעולה מתוקשרים עם מעצבי על, בין היתר קרל לאגרפלד, אלבר אלבז מלנווין וקום דה גראסון. בחודש הבא תושק קולקציית קפסולה נוספת, הפעם עם המעצבת הפריזאית איזבל מארה.

ואן דן בוש היא אחת מאורחות הכבוד של שבוע האופנה בחולון. בראיון מיוחד לוואלה! אופנה היא מספרת על הדרך בה נוצרים שיתופי הפעולה, על תצוגת המותג בשבוע האופנה בפריז, על יצירה של קולקציות אקולוגיות יותר ועל הדרך של H&M להתמודד עם הקטסטרופות שפוקדות את מפעלי הטקסטיל בבנגלדש.

במסגרת ביקורה בארץ ואן דן בוש תשפוט בתחרות בה נדרשו סטודנטים לעיצוב אופנה לעצב מחדש בגד ישן. הזוכה יטוס למטה החברה בשטוקלהום.

קריינות: נועה הרשקוביץ
קטעי וידאו: יח"צ / FTV

מרגרטה ואן דן בוש. בן קלמר
מרגרטה ואן דן בוש בשבוע האופנה בחולון/בן קלמר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ואן דן בוש עם איזבל מארה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully