וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעצב לאוכלות חומוס

אדר ריכטר

27.1.2008 / 8:11

אם תתלונני שאת נראית שמנה בבגדים שלה היא תבקש שתאשימי את עצמך. אופירה אזרד, מעצבת ואישה ישירה מאד

את קמה בבוקר ולובשת מכנסיים נוחים במידה 40. אחרי הנס של הבוקר וארוחת צהריים זה כבר מתחיל ללחוץ. כשאת מגיעה הביתה בערב את כבר עם הלשון בחוץ. הדבר הראשון שאת עושה הוא לפשוט את המכנסיים, לקחת נשימה ארוכה ולקטר שאת שמנה. ואת זה המעצבת אופירה אזרד לא יכולה לסבול.

אזרד, בת 31, שמעולם לא למדה אופנה באופן מסודר מלבד לימודי אופנה בתיכון וניסיון כושל לסיים קורס תדמיתנות, מנסה לחנך נשים לאהוב את עצמן, אפילו אם זה דורש ממנה להעניק להן יחס קשוח ואמירות ישירות. "אם יש דבר שמוציא אותי משלוותי – זה אנרגיה של בנות מתלבשות וההערות שמתלוות לזה כמו 'אוף איך השמנתי'. אני שונאת שהן מקטרות. הן צריכות להשלים עם העובדה שזה מה שיש", היא מודיעה בנחרצות.

"אם לקוחה מודדת בגד שלי ואומרת לי 'זה קצת משמין', אני עונה לה: 'את לא חושבת שאת קצת שמנה? למה את באה בטענות לבגדים שלי?'. קורה גם שהן אומרות לי 'עלייך זה נראה יותר יפה', ואני לא מתביישת לענות 'זה כי אני יותר רזה ממך'. אבל יש לי חן בחוצפה ובגלל זה הן לא נעלבות". מצד שני אזרד יודעת לפרגן ללקוחות שלה על מי שהן ומעצבת גזרות מתחשבות, כמו למשל מכנסי ה"שלבים". "המכנסיים שלי הם עם 3 רמות של סגירה. אני קוראת לזה שלבים – לפני ארוחה, אחרי ארוחה ואחרי הקינוח".

לי למשל יש רגליים הורסות

בין בגדי החורף של אזרד חולצות קשירה, ז'קטים יפים מקטיפה ושמלות ותיקים מבדי קנבס, כותנה וצמר, במראה שאזרד מגדירה כאורבני-נוודי ובעיקר מאוד נשי.

"אף פעם לא תמצאי אצלי דברים צמודים והמראה של קולקצית החורף הוא משוחרר, בהשראת הדמויות המצויירות, הנוודיות של שמשון ויובב".

לפריטים שלה יש מראה מרושל והם נראים יותר כמו מדים של קוטפת בננות בקיבוץ, מאשר בגדים במראה נשי או סקסי. אזרד מסבירה: "נשי בעיניי זה נוח. נשים שנדחסות לתוך הדיזל שלהן, ומרגישות כאילו הרגע תקעו דגל על האוורסט - הנה הדיזל עלה עליי - זה לא נשי בעיניי. בנות פה אוכלות חומוס ושכחו את זה בדיזל, כל פעם נותנים להם את אותו מכנס, צמוד ונמוך".

"מותן נמוך שמדגיש את המקום הכי רחב בגוף – זה הכי לא נשי בעיניי" היא אומרת "הכי לא נשי זה ללכת נגד מי שאת. כל אישה צריכה להתמקד באלמנטים שמדגישים אותה. באירופה נשים יכולות להתלבש בצורה שלכאורה נראית פרחית, אבל אצלן זה נראה קלאסה. כי הן זורמות עם זה, זה מה שהן.

"פה בחורות לובשות דברים בכוח, בחיים לא ראיתי דבר כזה. כל הצמיגים בחוץ, כל השומנים יוצאים החוצה – הכל בכוח. ואח"כ הן עוד מתלוננות שקסטרו מרמים במידות. זה לא קסטרו שמרמים, זה הבחורות שמרמות את עצמן במידות, שחס וחלילה מישהי לא תתיישב ויראו שהיא מידה 40. ואפשר לחשוב ש-40 זה גדול. 40 זו מידה קטנה!", היא מגבירה את הקול בלהט.

"לי למשל יש רגליים הורסות, מאוד יפות, כמו לאמא שלי. גם החלק העליון שלי יפה, אבל הבטן לא יפה. לכן אני אלבש מכנסיים שחושפים את הרגליים למטה וגופייה שתחשוף את הידיים, אבל לא משהו שמדגיש בטן. וככה מה שיפה חשוף ומה שלא יפה מוסתר. אני מתחשבת במה שיש."

הבטטה מפנטזת

אזרד, שמסתמנת בגישתה הישירה לחיים כטובל'ה החדשה (ומכרה במשך תקופה ממושכת בחנות של נעמה חסין הבת של) לא מפחדת שהלקוחות יעלבו ממנה. "אני בעד הנשים ולא נגדן. יש לי הרבה לקוחות שלימדתי לאהוב את עצמן. אצלי הן משתחררות".

בשלב זה מתעוררת השאלה המתבקשת למה הדוגמניות שמצלמת אזרד לקטלוגים שלה, הן לא פחות ממושלמות. אזרד רק חיכתה שנשאל: "עסק מוכר חלומות, וחלומות צריכים להיראות על מלאכים, לכן הדוגמניות שלי הן מושלמות. גם אני מקנאה בדוגמניות בלונדיניות ויפות. גם אני הייתי רוצה להיות רזה עם עיניים כחולות ושיאהבו אותי. הבטטה רוצה להיות רזה והיא לא יכולה, אבל כן מותר לה לחלום. אני לא אוהבת מעצבים מתיפייפים שלוקחים דוגמניות מלאות, אני אוהבת לראות את הקולקציות שלי על קולבים יפים". אמרה וסגרה עניין.

מחירים

מחירים:
מכנסיים: 399-550 ש'
חצאיות: 399–550 ש'
שמלות: 400–700 ש'
חולצות: 299–350 ש'
מעילים וז'קטים: 550–900 ש'
תיקים: 495 ש'

ניתן להשיג במידות: מ-34 ועד 44

להשיג בסטודיו המעצבת ברחוב יעבץ 26, ת"א; רשת 'סנסי'; רשת 'קפסולה'; 'לוטס', רח' שנקין 52, ת"א; 'ניצה ומאשה', רח' דיזנגוף 154 ת"א ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully