וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו אהבנו

גלי רבינק

13.8.2009 / 16:57

שפרה מרוצה ממכירת החיסול של תספורת הבוב שלה וגם אנחנו. מעצב השיער, אבי פדידה מפרגן, אבל מזהיר מתולתלות מנהירה המונית אחרי הסגנון החדש

שפרה קורנפלד. אביב חופי
התספורת החדשה של שפרה/אביב חופי

מאות נשים בעלות קארה שחור, הפכו לפני כחצי שנה להיות שפרות, אחרי שנכנסה לחיינו שפרה קורנפלד, עם תספורת הבוב שלה. לפני כמה ימים נסעה לפריז לנשנש רוקפור ועל הדרך נטשה את התספורת הגיאומטרית שהפכה למותג וקיבלה, תמורת 55 יורו, לוק רך וקיצי שמוכיח פנים יפים.

עוד לפני שחזרה ש' עם התספורת המחודשת שלה מפריז, כבר אמרנו שמי שמסתובבת עם תספורת סיר כזו על הראש, מביעה אמון גדול בתווי הפנים שלה. תספורת כזאת מדגישה אותם ומתאימה רק לבעלות תוי פנים סימטריים, הרמונים וחזקים.

מעצב השיער, אבי פדידה, מפרגן: "אני מעדיף את התסרוקת הנוכחית. יש בה משהו רענן, צעיר ושובבי ובניגוד לקארה המקובע, התסרוקת הזו היא יותר ורסטילית. ניתן לסדר אותה בצורה קלאסית או באופן יותר פרוע ופאנקי, תלוי במצב רוח.

אני מתקשה להכליל ולומר את מי התסרוקת תהלום, משום שצריך להתאים אותה למבנה הפנים, סגנון הלבוש והאישיות. אם כי רצוי שבנות בעלות שיער מתולתל ומרדני, יימנעו מהניסיון. באופן כללי אפשר לומר שהאופנה כיום בתחום השיער אומרת: ארוך אאוט, שיער קצר אין".

בשיחה עם וואלה! סלבס הביעה שפרה שביעות רצון. "אני מרוצה מהתספורת: זה נעים, זה מרענן ושינוי זה תמיד דבר חיובי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקארה המיתולוגי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully