וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסוממת ומטילת סלולאריים": טוויטר נגד קייט מוס ונעמי קמפבל

13.8.2012 / 12:32

טקס נעילת האולימפיאדה היה נוצץ לא רק בזכות כוכבי פופ, אלא גם הודות לדוגמניות על בריטיות - אבל היו מי שטענו ברשת שהן לא מייצגות שום אידאל אולימפי

דוגמניות בטקס נעילת המשחקים האולימפיים בלונדון. Matt Dunham, AP
"מסוממת הרחוקה מן האידאל האולימפי". מחאה נגד קייט מוס בטקס נעילת האולימפיאדה אתמול/AP, Matt Dunham
דוגמניות בטקס נעילת המשחקים האולימפיים בלונדון, 12 אוגוסט 2012. Mike Hewitt, GettyImages
"מדליית זהב בהטלת טלפונים סלולאריים". הציבור הבריטי לא שכח לנעמי קמפבל את גילויי האלימות מן העבר/GettyImages, Mike Hewitt

"מדליית זהב בהטלת טלפון סלולארי" ו"מדושנת שכר מסוממת", הן שתיים מהאשמות המביכות שחזרו על עצמן אתמול ברשת השיתוף החברתית טוויטר, בזמן שדוגמניות העל הבריטיות קייט מוס ונעמי קמפבל טופפו לצד אחרות על מסלול ענק שהוקם במיוחד בשבילן באצטדיון האולימפי.

למרות הפרסום הרב וההצלחה, מוס וקמפבל, שתיים מן הדוגמניות הבריטיות המצליחות אי פעם, לא זכו לאהדת הציבור הבריטי אתמול בטקס נעילת משחקי לונדון 2012. גם תצוגה מסנוורת במיטב אופנת העל הבריטית - ברברי, מקווין, ויויאן ווסטווד, כריסטופר קיין, ארדם, ויקטוריה בקהאם, סטיבן ג'ונס ופול סמית' - לא סייעה להשכיח מליבם של בריטים רבים נקודות שפל רחוקות מכל אידאל אולימפי או ספורטיבי.

דוגמניות בטקס נעילת המשחקים האולימפיים בלונדון, 12 אוגוסט 2012. Mike Hewitt, GettyImages
מוס וקמפבל לצד דוגמניות בריטיות נוספות בתצוגה האולימפית אתמול/GettyImages, Mike Hewitt
דוגמניות בטקס נעילת המשחקים האולימפיים בלונדון, 12 אוגוסט 2012. Mike Hewitt, GettyImages
האווירה הפטריוטית לא השכיחה מליבם של בריטים רבים את העבר הבעייתי של מוס וקמפבל/GettyImages, Mike Hewitt

קייט מוס (36) היא אולי אחת הדוגמניות המפורסמות והמוכרות היום, אבל היא תיזכר תמיד לשמצה עקב פרשת הקוקאין של ספטמבר 2005. אז כזכור, הצהובון הבריטי "דיילי מירור" פירסם באתרו וידאו המתעד אותה באולפן הקלטות של להקת ה'בייבישמבלס' מסניפה מספר שורות של חומר לבנבן חשוד. היא כונתה אז בתקשורת הבריטית 'קוקאין קייט', נחקרה במשטרה, שמרה על זכות השתיקה והוזהרה. מספר מותגי אופנה שהעסיקו אותה, כמו שאנל וברברי, ביטלו כל התקשרות עימה.

על מנת לשקם את הקריירה שלה, מוס מיהרה לתוכנית גמילה בת חודש במרכז גמילה מבודד באריזונה. בנקודה מסוימת אף עלתה השאלה האם היא אם נאותה לבתה שהייתה בת שלוש. עם זאת, ובאופן מדהים, מוס שבה לעבודה בהצלחה, ואף דווח שמאז פרשת הקוקאין היא אף מרוויחה יותר. מכל מקום, פרשת 'קוקאין קייט' לא נמחקה ולא נשכחה, ואתמול היא הוטחה בפניה המוכרות.

נעמי קמפבל (42), אולי הדוגמנית כהת העור המצליחה אי פעם, הואשמה בין השנים 1998 - 2008 במספר גילויי אלימות. ב-2000 התרחשה תקרית הבלקברי הידועה לשמצה. לאחר שחשדה בעוזרת האישית שלה, ג'ורג'ינה גלניס, כי גנבה ממנה מכנסי ג'ינס, קמפבל השליכה במתקפת כעס לעבר ראשה טלפון סלולארי. המכשיר מסוג בלקברי גרם לדימום מראשה של גלניס. להשקטת הסערה הציבורית, קמפבל שילמה לה כפיצוי סכום כסף שלא פורסם, נרשמה לסדנת שליטה בכעס ופירסמה הצהרת חרטה והתנצלות. אך עד 2006 עוד כשמונה מעובדיה של קמפבל התלוננו על אלימות מצידה; מזכירות, סוכנות בית ועוזרות אישיות התלוננו על תקיפות פיזיות, סטירות, שריטות, עיכוב, ושוב, השלכת טלפונים סלולאריים.

ב-2007, קמפבל הודתה בתקיפת סוכנת בית, שילמה עבור הוצאותיה הרפואיות ושוב עברה סדנת שליטה בכעס. היא גם מילאה במשך חמישה ימים תפקידי עבודות ציבוריות במחלקת התברואה של עיריית ניו יורק (כזכור היא הגיעה לעבודות פינוי אשפה בקוטור - מעיל פרווה, כובע פדורה ועקבים גבוהים). בטור אישי בשם "יומני נעמי" שפירסמה במגזין W, היא גילתה ציניות: "אני מנקה ומנקה ומפתחת הגנתיות לערימת האשפה שלי, ממש כאילו הייתה תיק ההרמס שלי". ציניות, שלא ממש עוררה כלפיה סימפטיה.

ב-2008 היא הודתה ביריקה על שני שוטרים בנמל תעופה הית'רו בלונדון לאחר ויכוח על מזוודות שאבדו לה. היא שילמה קנס, מילאה עונש עבודות שירות, אך הוחרמה מבריטיש אירווייס לכל חייה. מאז נראה שהיא מתמודדת עם כעסים באופן שאינו כולל אלימות. אבל עברה האלים, ממש כמו הסמים של קייט מוס, לא נשכח.

תצוגה בטקס נעילת האולימפיאדה - לילי קול, סטלה טננט, קארן אלסון, קייט מוס, לוסי דוידסון, נעמי קמפבל, ג'ורג'יה מיי ג'אגר, ג'ורדן דון, דיויד גנדי, 12 אוגוסט 2012. Jamie Squire, GettyImages
מיטב הדוגמנות והאופנה הבריטית. מימין, דיויד גנדי, ג'ורדן דון, ג'ורג'יה מיי ג'אגר, נעמי קמפבל, לילי דונלדסון, קייט מוס, קארן אלסון, סטלה טננט ולילי קול/GettyImages, Jamie Squire
דוגמניות בטקס נעילת המשחקים האולימפיים בלונדון. Matt Dunham, AP
לילי קול/AP, Matt Dunham
דוגמניות בטקס נעילת המשחקים האולימפיים בלונדון. Matt Dunham, AP
לילי דונלדסון/AP, Matt Dunham
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קארן אלסון/מערכת וואלה!, צילום מסך
סטלה טננט בטקס נעילת האולימפיאדה, לונדון, 12 אוגוסט 2012. Scott Heavey, GettyImages
סטלה טננט/GettyImages, Scott Heavey

האווירה החגיגית והפטריוטיות בכל מקום לא השכיחו מליבם של תושבי הממלכה מקרים מביכים ובעייתיים בעברן של השתיים. גם "עבר נקי" של דוגמניות בריטיות אחרות במפגן - כמו סטלה טננט, לילי קול, ג'ורג'יה מיי ג'אגר, לילי דונלדסון וג'ורדן דון - לא השקיטו את הרשת.

כך או אחרת, אמירות ציניות מאת גולשי רשת המיקרו בלוגינג כמו "אני חושש שקייט מוס תיכשל בבדיקת הסמים לאחר הטקס"; "נעמי קמפבל - מדליית זהב בהטלת טלפונים סלולאריים"; "קייט מוס! נציגת האידאל האולימפי של אי שימוש בסמים ועישון", לא השאירו מקום של ספק - הממלכה לא סולחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully