וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיער ואיפור על השטיח האדום: כל המסרים שכדאי לזכור

אירועי השטיח האדום האחרונים היו הזדמנות מצוינת ללמוד את סודות הביוטי מהכוכבות הגדולות - למה עיצוב שיער פשוט כמו של ג'סיקה צ'סטיין יכול להיות מאוד אפקטיבי ואיך יוצרים הרמוניה בוורוד?

ג'סיקה צ'סטיין

כשאת ג'ינג'ית טבעית וגם לובשת אדום - את בולטת. וזה בדיוק מה שקרה לג'סיקה צ'סטיין (35) בטקס פרסי איגוד שחקני המסך בתחילת השבוע בלוס אנג'לס. כוכבת 'כוננות עם שחר' סיפרה שהיא "לא רצתה ללכת על יותר מדי מראה דיווה" כשנשאלה על הבחירה בסידור שיער פשוט, שכלל תסרוקת שיער פזור חלק עם גל מינורי. צללית ברונזה-ורדרדה מעודנת ושפתון אדום-מט השלימו את מראה האנטי-דיווה המבוקש.

כל אירועי השטיח האדום בוואלה! אופנה:
כחול-לבן בטקס פרסי איגוד השחקנים
מה כדאי לכוכבות הגדולות ללבוש לטקס האוסקר?
השמלות הגדולות של טקס גלובוס הזהב

מייגן פוקס

רבות טופפו לאחרונה בהוליווד בשיער גלי מוטה הצידה. למייגן פוקס (27) זה הצליח במיוחד בטקס פרסי גלובוס הזהב בבוורלי הילס לפני שבועיים. שיערה החלק וההארוך של תכולת העיניים נראה נהדר עם הסידור הזה, במיוחד עם הבזקי הדבש המעודנים. הגבות הודגשו במידה סבירה (בניגוד למספר מקרי הדגשת יתר בעבר), ואיפור רך השתלב נכון עם השיער הכהה יחסית. ליפגלוס ורדרד, עגילי שנדלייר משובצים באבנים בגוון דומה ושמלת התחרה יצרו הרמוניה נהדרת בוורוד.

אן האת'ווי

אן האת'ווי (30) בשיער הקצרצר, שפתון אדום-מט, עיני שקד מאופרות בחום-שחור מינימלי ועגילי יהלום צמודים מעודנים שידרה נינוחות וטבעיות על השטיח האדום של טקס פרסי איגוד שחקני המסך. זוכת פרס השחקנית הטובה עבור תפקידה ב'עלובי החיים', הציגה מראה בלתי מתאמץ שלא ממש קשה להשיג לבד בבית. חביב, אבל בדרך כלל אנו מעדיפים מראה הוליוודי גדול מהחיים על השטיח האדום וזה לא מה שהיה פה.

סופיה ורגרה

לא ששיער קצר נוסח אן האת'ווי הוא לא סקסי או לא אטרקטיבי, אבל סופיה ורגרה (40) עם השיער המושלם הזה, מחזקת את דעתנו ששיער ארוך זה הרבה יותר כיף. כוכבת 'משפחה מודרנית' בחרה לטקס גלובוס הזהב שיער פזור ומוחלק - בחירה יוצאת דופן לאור גל השיער הגלי והמוטה הצידה השוטף את הוליווד בעונת הפרסים הנוכחית. התוצאה - מראה רענן, קליל וצעיר. גוון הדבש הבוהק התיישב עם השיזוף הטבעי ושפתון כתום טרנדי עם האיפור עיניים בחום כהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ג'ניפר לורנס

כשאנחנו חולים, השיער שלנו חולה גם ולא עוזר כלום. אצל ג'ניפר לורנס (22) כנראה זה אחרת; שימוש נדיב במרכך ומוס שיער לפני ייבוש בפן ותלתול עשו פה את העבודה מצוין עבור זוכת פרס איגוד שחקני המסך עבור תפקידה ב'אופטימית זה שם המשחק', שהגיעה לטקס עם דלקת ריאות.שפתון אדום מט (Favori Red של דיור מסדרת דיור רוז' כפי שהיא גילתה) וסומק כתמתם בובתי העניקו רעננות וחיוניות. מי שלא ידע שהיא חולה, לא היה יכול לנחש.

קלייר דאנס

האם הטרייה (מאז 17 לדצמבר, ליתר דיוק) נראתה רעננה ומתוחכמת על השטיח האדום של פרסי גילדת שחקני המסך. פוני צדי משוחרר וקוקו חמוד הקנו למראה של קלייר דאנס (33) קלילות וממד זורם ורגוע. ביחס לאיפור הרך והבהיר, השפתיים נועזות בגוון קפה-יין חגיגי ומט. צללית עיניים בגוון נחושת-כתום התגלתה כמחמיאה לעיני התכלת של זוכת פרס השחקנית הטובה בטלוויזיה עבור תפקידה ב'הומלנד'.

ניקול ריצ'י

ניקול ריצ'י (31), פשיוניסטה קטנת ממדים עם הבנה
גדולה באופנה, הציגה בעבר מראות מרשימים והשראתיים על השטיח האדום, וטקס פרסי גלובוס הזהב בבוורלי הילס לפני כשבועיים, לא היה שונה. האם לשניים, דוגמנית שחקנית הציגה איפור עינייים בתכלת בייבי מטאלית ועיפרון שחור (שניהם של אליזבת ארדן). הימור רב תעוזה שהתגלה כמוצלח והעניק למראה שלה רעננות ומקוריות והשתלב נהדר עם השמלה האוריינטלית (בעיצוב נעים קאן). שיער הבלונד הכהה התכתב עם גוון הברונזה הטבעי של העור ועיני השקד ויצר מסגרת נכונה.

ג'נוארי ג'ונס

ג'נוארי ג'ונס (34) על השטיח האדום היא הבטחה לטעם טוב והשראתי. כוכבת מד מן אינה חוששת לקחת סיכונים ומציגה בקביעות מראות משתנים ומפתיעים, כולל שיער בגוונים שונים. בטקס פרסי איגוד שחקני מסך היא הייתה הבלונדינית המוכרת לנו, אם כל לא בלונדינית קרירה נוסח בטי דרייפר (תפקידה הטלוויזיוני זה מספר שנים במד מן). התסרוקת המפוסלת-עתידנית המקורית שלה הצריכה ללא ספק שימוש נדיב בספריי, אך הקנתה לה ייחודיות ובולטות. שפתון אדום-מט לצד איפור כולל רך ועדין, הבליטו את עיני התכלת (שישובו לשמחתנו למסך הטלוויזיה באפריל הקרוב עם העונה החדשה של מד מן).

מישל דוקרי

ליידי מארי היא ליידי של ממש, גם הרחק מאחוזת דאונטון. מישל דוקרי (32), עם פני חרסינה והבעת דרמתית, תסרוקת שנות השלושים ושפתון בורדו (שאנל רוז' אלור ולווט מט) שידרה מיסתוריות נעימה על השטיח האדום של טקס פרסי גילדת השחקנים. בדרך כלשהי, גוון החום-אגוז של השיער תאם את זה של העיניים, שמצידן הודגשו בהרבה מסקרה שחורה ואייליינר חתולי. קלאסיקה במבטא בריטי.

ניקול קידמן

הרבה פעמים בעבר ניקול קידמן (45) הציגה על השטיח האדום מראות בלתי נשכחים. כמה מהם אף היו לאיקוניים. היא נודעה בחיבתה לשמלות מפוסלות ואיפור עדין, אך בעיקר בשיער שגווניו השתנו ונעו הלוך וחזור על הסקאלה שבין בלונד לאדום. לאחרונה היא דבקה בגוון הדומה למדי לגוון הטבעי שלה. לטקס פרסי גלובוס הזהב, היא הופיעה בסידור שיער רך-מעוגל עד הכתפיים בסגנון שדרניות החדשות בטלוויזיה האמריקאית. אלגנטיות טהורה. אבל משהו באזור מרכז פנים לא עבד. מנת יתר של בוטוקס? לא ידוע. נראה שהיא צריכה להתחיל לחשוב על פרידה ממושכת מפלסטיקה שלפעמים גורמת למראה מלאכותי שגם האיפור הכי מקצועי לא יכול לטשטש.

ג'וליאנה מרגוליס

יש נשים בהוליווד שדווקא מחבקות את קמטוטי העיניים שלהן. ג'וליאנה מרגוליס (46), למשל. עם חיוך הוליוודי מלכסן עיניים, עור פנים צחור וקורן המאופר בקלילות, כוכבת 'האישה הטובה' נראתה צעירה מגילה והייתה אחת היפות על השטיח האדום של טקס פרסי גילדת שחקני המסך. אבל מה שעשה את המראה המוצלח היה השיער השחור והחלק הזה עם סידור חצי אסוף חצי פזור בסגנון שנות השישים. קשת הסאטן הייתה תוספת קוקטית נהדרת.

אמנדה סייפריד

בדרך כלשהי שיערן של כוכבות הוליוודיות נראה יפה מאוד על השטיח האדום, אבל הרבה פחות בתמונות פפרצי יומיומיות. לאמנדה סייפריד (27), לעומת זאת, יש שיער בריא, מלא ויפה בכל רגע נתון. בטקס פרסי איגוד שחקני המסך כוכבת 'עלובי החיים' היא סידרה אותו בסיועה של ג'ני צ'ו (Jenny Cho), מעצבת שיער לסלסבריטאים, בסגנון גלי מוטה הצידה - לא ממש מקורי, אבל במקרה שלה זה נראה מוצלח ומעורר השראה במיוחד.

ליה מישל

היא אולי לא אחת הנשים היפות והזוהרות בהוליווד, אבל ליה מישל (27) בטרס פרסי איגוד שחקני המסך בלטה עם שיער מוחלק ומובהר בקצוות. הדרך מהפוני החום עד הבלונד בקצה, עם זאת, חלקה ונטולת מכשולים ומהמורות. הקונטרסט אף העניק עניין ודרמה. פוני ילדותי שימש כמסגרת מחמיאה ואיפור מינימליסטי השלים פנים טבעיות.

ג'ודי פוסטר

"אני בת חמישים!" אמרה ג'ודי פוסטר בפתיחת נאום הזכייה שלה בפרס מפעל חיים בטקס פרסי איגוד שחקני המסך. ולמען האמת, כל מי שנראה כך בפתיחת העשור השישי לחייו, היה גאה לספר על כך. הרבה פעמים שחקניות הוליוודיות בגילה נראות צעירות לגילן בסיועם של פלסטיקאים מוכשרים שהקליניקות שלהם פזורות ברחבי לוס אנג'לס רבתי. אבל אצל זוכת האוסקר, נראה שמדובר בגנים טובים ולא ברופאים טובים. פשוט לא ניתן לזהות פה "פני בוטוקס". איפור מינימלי ושיער טבעי התגלו כבחירה הנכונה, אבל מומלצת בכל לב הארכת שיער ליצירת מסגרת מחמיאה יותר ופחות נוקשה.

לנה דנהאם

אוקיי, היא מוכשרת, פיקחית ושנונה ואף אחראית על אחת מסדרות הטלוויזיה המצליחות היום. אבל כל זה לא פוטר את לנה דנהאם (26) ממשטר יופי הנדרש מכוכבת במעמד שהיא נמצאת בו היום. האיפור, יש להודות, מוצלח למדי - עיניים תחומות בליינר חום כהה ושפתיים משוחות בוורוד-ניודי הם שילוב מצוין ומחמיא. אבל מה עם סידור שיער יצירתי יותר? תיקון שיניים? קצת דיאטה? קצת הסרת קעקועים? כל אלו ייעשו פלאים. ואם מיס דנהאם רוצה להיראות בגיל חמישים כמו ג'ודי פוסטר, היא חייבת להתחיל לחשוב על הדברים האלו. אבל לא נראה שזה מה שהיא עושה בימים אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully