וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממייגן דרייפר ועד נאקי תומפסון: 10 המתלבשים הכי טובים בטלוויזיה היום

20.4.2013 / 11:10

גנגסטרים מתקופת היובש, פרסומאים בשנות ה-60, גברות בשנות ה-20, נשות קריירה ועורכי דין היום - דמויות פיקטיביות בטל' הן לפעמים השראה אופנתית מושלמת. כל המראות הנכונים

מייגן דרייפר

החל מנקודה מסוימת בעונה 4 של מד מן, מייגן (ג'סיקה פארה) הפכה להיות הרבה יותר ממזכירה עלומה בשמלות חסרות אופי והפכה בהדרגה לאייקון אופנה ומכתיבת סגנון. גברת דרייפר השנייה, היא סמן האופנה המתקדמת בסדרה; שמלות מיני בגזרת A, נעלי עקב רבועים בגובה בינוני, מעילים עם הדפסי חיות בר, שמלות הדפסים פסיכדליים, מכנסיים צמודים, סוודרי גולף, תכשיטי בוהו ואוברסייז, כובעי קש רחבי שוליים, צלליות עיניים פסטליות, שפתונים אדומים וכתומים, שיער אליזבת טיילורי תפוח, ריסים מודגשים, וכמובן הביקיני הפרחוני בפרק הפתיחה של עונה 6, כולם הפכו אותה למובילת שינויי האופנה בסדרה. כך נראו בחורף 1967 נשים עם הבנה ומודעות אופנתית. כמובן שגזרה גבעולית ובטן שטוחה (כמו שראינו בפרק הפתיחה של עונה 6) רק עוזרים פה.

מד מן: כל רגעי האופנה הזכורים

רוג'ר סטרלינג

רוג'ר סטרלינג (ג'ון סלייטרי), דמות כריזמתית ומורכבת רגשית, מגלם במד מן סגנון שופע, מהודר וטווסי למדי. השיער הלבן שלו הוא חלק מהעניין. הוא משתלב עם חליפות שלושה חלקים יקרות למראה ומשדר - "הכיסים שלי עמוקים ואני יכול לקנות כל מה שאני רוצה". הוא מעדיף צבעים בהירים או פסי אורך דקיקים על צבעים כהים (שעלולים להציג אותו כאיש חמור סבר ורציני). נעלי האוקספורד שלו מבריקות למראה. לפעמים הוא מזכיר גנגסטר מימי תקופת היובש. רק בהלוויה של אמו הוא לבש שחור, אבל זה לא ביטל התנהגות ילדותית ("כולם החוצה! זאת ההלוויה שלי"). ללא ספק, הוא גם מריח נפלא. מלבד טבעת זהב על זרת יד שמאל, כוס וויסקי וסיגריה הם האקססוריז המשלימים שלו ולא אכפת כמה זה רע עבורו. העיקר הסטייל.

קלייר אנדרווד

בתפקיד קלייר אנדרווד, רעייתו היפה של איש הקונגרס פרנק אנדרווד, רובין רייט ממשיכה להקסים גם הרבה אחרי תפקידה האיקוני ב'הנסיכה הקסומה'. הסטייל האלגנטי-סקסי שלה מחזק את דמותה המתוחכמת ובולט בסדרה בכל סצינה, במשרד, בארוחת ערב חגיגית או בריצה בפארק. המפתח - חצאיות עיפרון חושפות ברכיים, חולצות כפתורים צמודות, מחרוזות פנינים קלאסיות, שמלות קוקטייל חובקות גוף ומאופקות, מעילי טראנץ', עקבי סטילטו גבוהים, תיק 'מיוז' של איב סן לורן, איפור פסטלי רך ותספורת קצרה אלכסונית, אך לא גברית מדי וגם לא כזאת העלולה להפריע לה בשגרת יומה האינטנסיבית. אפילו משקפי ראייה מנומרים לא מפחיתים מהאפיל הכובש שלה. מושלמות נוסח גבעת הקפיטול. מי שנשואה לאיש ציבור הנמצא דרך קבע בסביבת הנשיא לא יכולה להרשות לעצמה טעויות אופנה והיא לא טועה. אף פעם.

ניל קאפרי

ניל קאפרי פושע הצווארון הלבן הגאון בסדרה 'צווארון לבן' התגלה כבר בשלב ראשוני גם כגאון אופנה. אף אחד בטלווזייה היום לא נראה יותר טוב ממנו בחליפה. המראה ההורס שלו בחליפות מחוייטות הוביל את השחקן המגלם את דמותו מאט בומר להשקת ליין אופנה של חליפות ועניבות בהשראת הדמות בסדרה - אפורות, כחולות, שחורות - עם כולן הוא נראה כמו דוגמן במגזין אופנה, במיוחד בפוזות הנינוחות, הנעליים המבריקות כמו מראה, החולצות הלבנות והמבט הישיר למצלמה עם עיני הקרח האלו. הגישה הקרירה, החיוך המתוק-ציני והאלגנטיות המחוכמת הפכו אותו להשראה ולמועמד מוביל במירוץ הליהוק לתפקיד כריסטיאן גריי, הגיבור החלומי של '50 גוונים של אפור' בעיבוד הקולנועי המתוכנן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אליסיה פלוריק

דיור, פראדה, ויויאן ווסטווד, לנווין. אלו רק חלק ממותגי העל המשמשים את צוות ההלבשה של ג'וליאנה מרגוליס בדרמה המשפטית 'האישה הטובה' אשר יצרה לעצמה מוניטין בתחום האופנה המשרדית. השחקנית המגלמת את אליסיה פלוריק נודעה בחליפות חצאית מחוייטות שאינן בשום אופן שמרניות וחסרות תעוזה, אלא הקאטינג אדג' של הסגנון היום - אלגטיות וסקסיות, הרבה פעמים בגזרת פפלום, אשר משקפות את העצמאות והשאפתנות של הדמות, ובמקביל גם מכבדות את קוד הלבוש בבתי המשפט האמריקאים. במיוחד זכור בלייזר הפפלום בטורקיז של LK Bennet שלבשה אליסיה בפרק השני של עונה 4 וזמן קצר קודם נראה על קייט מידלטון. מראה נכון לשתי הנשים היפות האלו שחייבות (ומצליחות) למצוא את הדרך לאופנה ייצוגית, אך גם מחמיאה ורעננה.

בארני סטינסון

איך מלבישים בחור כריזמטי, נהנתן ומהמר כפייתי עם אינספור שיטות להתחיל עם בחורות, אבל חוסר יכולת לקשר של ממש? בארני סטינסון (ניל פטריק האריס) מ'איך פגשתי את אמא' הוא התשובה. בארני ידוע בצורת הלבוש המיוחדת שלו - הוא תמיד לובש חליפות יוקרה שנראה כאילו נתפרו עבורו לפי הזמנה ואליהן יש לו קשר רגשי עמוק. בכל הנוגע לסגנון, הוא מושלם. חולצות פסים מעודנות, עניבות משובצות-מחוכמות, בלייזרי פשתן או סאטן - כל אלו משמשים אותו בדרך למטרותיו או לביסוס הסיפורים שהוא מספר (וממציא בדרך כלל). הוא היה שחקן היאנקיס, טייס קרב, אסטרונאוט. כל מיני עיסוקים נוצצים שחייבים לבוא עם ביגוד כריזמטי. כמו שיש לו.

מרג'ורי טיירל

לורד בייליש: "אז את רוצה להיות מלכה"? מרג'ורי טיירל: "לא. אני רוצה להיות ה-מלכה". חילופי הדברים האלו מגלים הרבה על שאפתנותה של הצעירה לבית טיירל (נטלי דורמר) ב'משחקי הכס'. מי שמתוארת במקור הספרותי כ"בעלת עיני איילה, רזה וגבוהה. שיערה חום מתולתל", היא גם אחת המתלבשות הבולטות בסדרת הפנטזיה המצליחה. היא שמה את עיניה על המלך ג'ופרי ועל מנת למשוך את תשומת ליבו ולהגשים את שאיפתה, היא משחקת משחקי פיתוי אסטרטגיים ובגדיה משמשים עבורה ככלי משחק. "היא מתלבשת כמו זונה בגלל סיבה", אומרת עליה אימו של ג'ופרי המלכה סרסי - אמירה בלתי הוגנת בעליל. כי שמלות פשתן וכותנה בגווני פסטל והדפסי פיתולים מוזהבים, מחשופי וי, כתפיים חשופות, חגורות מתכת בעיצוב דמוי שושנה ושיער ארוך וגלי משלימים מראה של מלכה לעתיד.

הלילה אפל ומלא אימה: על האופנה במשחקי הכס

דיימון סלווטורה

סקסי, מתוחכם, הדוניסטי, אנוכי, לפעמים גם מסוכן, אך תמיד אלגנטי ובלי הרבה מאמץ. דיימון סלווטורה (איאן סומרהולדר) הערפד המהורהר, חייב את הכריזמה הבלתי ניתנת לערעור שלו לא רק לעיני הקרח האלו או הלסת המרובעת שלו, אלא הרבה מאוד לסגנון שעוצב עבורו ב'יומני הערפד': שיער סתור, בלייזר עור שחור ומגפיים תואמים, צעיפים סרוגים, חולצות טי, חולצות צווארון וג'ינסים צמודים (לא סקיני) בגוונים כהים. באופן כללי - מלתחה לפיתוי מושלם. ג'ון סטאוורוס הוא מעצב מועדף. וכל וזה עובד מצוין עבורו כי גם היום, בגיל 150, הוא עדיין אטרקטיבי.

ליידי מרי

ארוגנטית, קרה, עקשנית, אך גם נאמנה למשפחתה וחבריה, ליידי מרי (מישל דוקרי), בתם הבכורה של הרוזן גרנת'הם ה-5 ורעייתו, היא לא רק דמות משמעותית בדרמה התקופתית והפופולארית 'דאונטון אבי', היא גם בולטת באופנה משמעותית. מי שהייתה יורשת את אחוזת והון הוריה אילו הייתה גבר, היא מבחינת עצמה גברת ראויה לבעלות וניהול רכוש רב ולבושה בהחלט משקף זאת. כובעים רחבי שוליים משובצי פרחים וכל מיני קישוטים אחרים, שמלות עשירות ברקמות, הדפסים ותחרות, תכשיטי פנינים וחרוזים, כפפות מרושתות וכפפות אופרה. מראה מתוחכם מבוסס ריבוי דיטיילים. אבל יותר מהכל, זכורה שמלת הכלה שלה. שמלת השיפון והתחרה שצוות ההלבשה עבד עליה כ-8 שבועות, שובצה בפניני אורז, אבני סוורובסקי. הינומת הווינטג' חוברה לטיארת יהלומים של 'בנטלי אנד סקינר' בערך כולל של 45 קראט ובשווי 200 אלף דולרים. התוצאה הייתה השראה לכלות בכל העולם.

נאקי תומפסון

נאקי תומפסון (סטיב בושמי) הוא לא רק מלך עסקי האלכוהול הלא חוקי באטלנטיק סיטי של תקופת היובש, הוא גם מלך האופנה לפי הזמנה. לגנגסטר האירי-אמריקאי טעם מסוים וסגנון אישי שלא ניתן להתעלם ממנו, סגנון המשקף צד רך באישיותו, המתקיים במקביל לצד אכזריות ואלימות; חולצות כפתורים לבנות, חליפות מהודרות, סיכות עניבה צעקניות, פרח ציפורן אדום בדש הבגד, שיער משומן ועור פנים מגולח למשעי. יותר מהכל בולט זוג נעלי אוקספורד בשני גוונים של מותג האופנה האיטלקי 'פורצירי' מותג המבוסס בפירנצה, נעשות בעבודת יד ומשלימות את מראה הגנגסטר המגונדר האולטימטיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully