וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופיטה ניונגו היא הפנים החדשות של לנקום

6.4.2014 / 8:30

אחרי שכבשה את תעשיית האופנה עם הופעות בלתי נשכחות על השטיח האדום, כוכבת "12 שנים של עבדות" תככב בקמפיין של ענקית הקוסמטיקה הצרפתית

לופיטה ניונגו מתוך הקמפיין של לנקום, אפריל 2014. צלם: Alexi Lubomirski,
ניונגו מתוך הקמפיין החדש של לנקום. דוגמה יוצאת דופן ליופי טבעי/צלם: Alexi Lubomirski

זה היה רק עניין של זמן עד שלופיטה ניונגו, שאהודה על ידי תעשיית האופנה לא פחות מאשר על ידי תעשיית הקולנוע ההוליוודית, תשתף פעולה עם מותג יופי גדול.
השחקנית זוכת האוסקר, כוכבת הסרט "12 שנים של עבדות", נבחרה להיות הפנים החדשות של חברת לנקום. "לופיטה היא דוגמה יוצאת דופן של שילוב בין יופי טבעי, ביטחון ונאמנות לעצמך. היא מהווה את תמצית האישה על פי לנקום", מסרה בהודעה ענקית הקוסמטיקה הצרפתית כשמינתה אותה לשגרירה החדשה שלה.


ניונגו, בת 31, נולדה במקסיקו סיטי כבת למשפחת פליטים פוליטיים מקניה. היא אוחזת בגוון עור שוקולדי יפהפה, ראש מגולח, עצמות לחיים מפוסלות, חיוך שובה וגזרה מושלמת. היא ידועה בסטייל אלגנטי הכולל צבעים נועזים, גזרות מתוחכמות ואקססוריז מעולים. הופעותיה המרשימות בשנה האחרונה על השטיח האדום כללו שמלת פליסה מקורמלת של ז'יבנשי שעטתה בטקס פרסי ה-NAACP; שמלת אמרלד יוקרתית מבית כריסטיאן דיור שלבשה בטקס פרסי האקדמיה הבריטית; שמלת שכמייה אדומה של ראלף לורן שלבשה בטקס פרסי גלובוס הזהב ושמלת קאט-אאוט לבנה של קלווין קליין שלבשה בטקס פרסי בחירת המבקרים. בטקס האוסקר האחרון היא הפגיזה בשמלה תכולה של פראדה.

ניונגו זכתה ליחס של כבוד בשורות הראשונות של תצוגות נחשבות בשבוע האופנה בניו יורק, במדורי המתלבשים המצטיינים, ועל גבי שערי המגזינים דייזד אנד קונפיוזד, ניו יורק, Dujour ו-W.

זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון ברזומה שלה. אחרי שלבשה שמלה של מיו מיו לפרימיירת הסרט בכיכובה בלוס אנג'לס, היא נבחרה לאחת הפרזנטוריות של המותג לאביב 2014 לצד אליזבת אולסן, אל פנינג ובל הית'קוט.

לופיטה ניונגו בטקס האוסקר מרץ 2014. GettyImages
בטקס האוסקר האחרון/GettyImages
לופיטה ניונגו על השטיח האדום בטקס פרסי הסאג. Ethan Miller, GettyImages
בטקס פרסי הסאג/GettyImages, Ethan Miller

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully