וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנים האמיתיות של ליידי גאגא

17.4.2014 / 10:22

ללא פילטר: תמונות לא מרוטשות של ליידי גאגא מתוך צילומי קמפיין קיץ 2014 של ורסאצ'ה דלפו לרשת. בתמונות נראית הליידי חיוורת וקמלה מתמיד. שלא נדע

ליידי גאגא בקמפיין לורסאצ'ה 2014. מתוך הקמפיין החדש,
ליידי גאגא טבעית, מתוך הקמפיין לורסאצ'ה 2014/מתוך הקמפיין החדש

תמונות לא מרוטשות של ליידי גאגא דלפו לרשת. התמונות צולמו על סט צילומי הקמפיין של קולקציית אביב-קיץ 2014 של ורסאצ'ה, שבו מתפקדת הליידי על תקן פרזנטורית.

בתמונות נטולות הפוטושופ נראית הזמרת בת ה-28 נטולת חן ונטולת חיות, חיוורת וקמלה מתמיד. לעומת זאת, בתוצאה הסופית והמרוטשת מציגה גאגא מראה זוהר הכולל עצמות לחיים גבוהות ומסותתות ועור פנים חלק ונקי, בתמונות שבהן היא נראית כמו גרסה צעירה ומשודרגת של דונטלה ורסאצ'ה.

בית האופנה האיטלקי עדיין לא שחרר תגובה רשמית לתקרית. נראה כי דונטלה, הבי.אף.אף והמוזה, כשלה בבחירת אנשי הצוות ובשמירה על ביטחון שדה.

ליידי גאגא ידועה כאושיה שדורשת אפילו מצלמי פפראצי לטפל בפוטושופ בתמונות בטרם פרסומן. אך כיאה למלכת סטייל שממציאה את עצמה בכל יום מחדש, המראה הטבעי יכול להיתפס כגימיק ראוי. מחר היא כבר תחזור אל המראה המלוטש עם סימני ההיכר המוטרפים שלה - פלטת שיניים קריפית, פאות בכל צבעי הקשת, כובעי ענק מפוסלים, נעלי ארמדיל עם עקבים בלתי אפשריים ושמלות קוטור אוונגרדיות.

ליידי גאגא בקמפיין לורסאצ'ה 2014. מתוך הקמפיין החדש,
אחרי עבודת ריטוש. חזרה לחיים/מתוך הקמפיין החדש
ליידי גאגא בקמפיין לורסאצ'ה 2014. מתוך הקמפיין החדש,
ליידי גאגא בקמפיין לורסאצ'ה 2014/מתוך הקמפיין החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully